Gå til innhold

Mamma er 60 år!!!! HURRA!

Anbefalte innlegg

Gjest Anasitrus
Skrevet

:) Min snille mamma fyller 60 år om en liten stund, og fortjener en fin bursdagspresang! Hun viker unna alle spørsmål om hva hun ønsker seg, og jeg aner ikke hva jeg skal finne på.. Det bør være et minne om dagen - dvs en gjenstand av noe slag. Hun er flink til å pleie seg selv i hverdagen, så hudpleie o.l. trenger hun ikke.

Hva kan jeg finne på? Jeg kjenner henne selvsagt best selv, og må ta det avgjørende valget - men kom med tips til meg likevel, da!? Vi er fler som går sammen, så la oss sette grensen på 2500,-?

Finnes det linker - så takker jeg også for det! :)

Skrevet

Hva med et skikkelig fint smykke?

Eller en reise et eller annet sted hun alltid har villet dra? (event. tilskudd til dette).

Et vakkert maleri/bilde?

Skrevet

60-åringene jeg kjenner har alt for mye av bilder og pyntegjenstander og serviser og glass osv.

Liker hun å reise? Hva med et lekkert koffertsett, eller en reise / weekend? Turutstyr? Abonnement i teater / på konsert?

Ny cd-spiller?

Skrevet

En radio og/eller CD-spiller. Jeg regner med hun har det fra før, men hun trenger kanskje en på kjøkken, soverommet eller do...

Fotoapparat.

Innrammede bilder av barn/barnebarn.

Kalender/dagbok, der du kan

skrive ganske mye hver dag.

Dere kan gjøre noe for henne, dersom det er noe hun ikke er så flink til selv. Min datter tapetserte f.eks stua til en rund dag jeg hadde.

Skrevet

Familieportrett, kanskje?

Samle alle barn og barnebarn og gå til fotografen for et flot portrett av alle etterkommerne - vil hun garantert sette pris på :-)

Skrevet

Kjøp et flott album, finn bilder fra du, evt søsken, var små, og fram til i dag, evt barnebarn og bilder av opplevelser dere har hatt sammen.

Sett dette inn som en fortelling, med små kommentarer til.

Jeg lover deg, det blir veldig godt mottatt.

Dette koster ikke så mye i penger, men blir verdifullt!

Jeg ville syntes dette var nok å få, men gi en ting ved siden av hvis du synes det blir for lite.

For eksempel:

Et slekkert smykke, det finnes utrolig mye vakkert!

Det er noe man kan bruke daglig. - Og det varer.

Skrevet

Digitalkamera

Ta henne med ut på en helaften med en bedre middag.

Ellers syntes jeg KaVas forslag om å dra med hele familien til fotograf var en kjempeidé.

Til faren min sin 60-års dag, samla vi 50 av venner og familie og lagde kjempefest uten at han visste om det. Var utrolig morsomt, vi tok kontakt med kusinene hans og noen venner fra England som han ikke hadde sett på mange år som kom over. Han satte veldig stor pris på det, g sa at han aldri hadd blitt så overraska i hele sitt liv. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...