Gjest filmelsker Skrevet 15. september 2004 Skrevet 15. september 2004 Kan noen tolke den for meg? Hadde litt vanskelig med å forstå alt jeg. Hvordan ting var ment osv? 0 Siter
Gjest alle erfaringer er viktige Skrevet 15. september 2004 Skrevet 15. september 2004 Jeg satt ihvertfall igjen med tanker om at alle minnene mine er en viktig del av den jeg er, jeg ville ikke vært alle (de dårlige) erfaringene mine foruten, de er verdt noe uansett. At årene man var sammen med eksen ikke er "bortkastede" selv om man fant ut at man heller skulle vært gidt med en annen, eller at året med kunstutdannelse er fint selv om jeg ombestemte meg og tok IT. 0 Siter
Gjest filmelsker Skrevet 15. september 2004 Skrevet 15. september 2004 Jeg satt ihvertfall igjen med tanker om at alle minnene mine er en viktig del av den jeg er, jeg ville ikke vært alle (de dårlige) erfaringene mine foruten, de er verdt noe uansett. At årene man var sammen med eksen ikke er "bortkastede" selv om man fant ut at man heller skulle vært gidt med en annen, eller at året med kunstutdannelse er fint selv om jeg ombestemte meg og tok IT. Fikk nesten motsatt inntrykk jeg. At når minnene var borte (om forholdet de hadde hatt) så kunne han igjen bli glad i henne. Når sinnet er tomt kan han begynne "på nytt" liksom.. Sånn rent praktisk greide jeg ikke følge helt med på filmen heller jeg. Han traff henne første gangen på strandfesten sant? Og hva skjedde liksom derfra til neste gang han møtte henne. Hva med hun dama han bodde med på den tiden? 0 Siter
molo Skrevet 15. september 2004 Skrevet 15. september 2004 Fikk nesten motsatt inntrykk jeg. At når minnene var borte (om forholdet de hadde hatt) så kunne han igjen bli glad i henne. Når sinnet er tomt kan han begynne "på nytt" liksom.. Sånn rent praktisk greide jeg ikke følge helt med på filmen heller jeg. Han traff henne første gangen på strandfesten sant? Og hva skjedde liksom derfra til neste gang han møtte henne. Hva med hun dama han bodde med på den tiden? Siden han glemte at han hadde møtt henne første gangen, møtte han henne to ganger. To ulike situasjoner altså. Tolket det som at minnene er en viktig del av en, og at en må våge å satse. Når hun i en av de siste scenene sa noe sånnt som "men om vi forblir sammen nå så vet vi jo hva som kommer til å skje, vi kommer til å bli gal av hverandre" og han sier "okei!". Han vil satse SELV OM han vet hva som vil skje. Alle opplevelsene deres har verdi i seg selv.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.