IngenLurerDenneGutten Skrevet 15. september 2004 Skrevet 15. september 2004 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=244930 0 Siter
Soria Skrevet 15. september 2004 Skrevet 15. september 2004 Fy flate. Det er grusomt å utsette noen for så mye smerte som hun har blitt. Det er forferdelig vondt når noen du står nær blir rammet av en dødelig sykdom. Les tråden ovenfor her. 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 15. september 2004 Forfatter Skrevet 15. september 2004 Fy flate. Det er grusomt å utsette noen for så mye smerte som hun har blitt. Det er forferdelig vondt når noen du står nær blir rammet av en dødelig sykdom. Les tråden ovenfor her. Mora til fuji er jo ordentlig syk, en trist historie. Kreft er ikke noe man tuller med. En kjenning av meg flåset med at han gikk på cellegift en gang han klippte seg helt kort. Dette er 5-6 år siden. Her forleden så jeg dødsannonsen hans - han døde av kreft 35 år gammel. 0 Siter
Soria Skrevet 15. september 2004 Skrevet 15. september 2004 Mora til fuji er jo ordentlig syk, en trist historie. Kreft er ikke noe man tuller med. En kjenning av meg flåset med at han gikk på cellegift en gang han klippte seg helt kort. Dette er 5-6 år siden. Her forleden så jeg dødsannonsen hans - han døde av kreft 35 år gammel. Nei, det er det jeg mener. At man lyver ikke om noe sånt. Det forårsaker for mye smerte for dem rundt. Synd med ham som døde så ung. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.