mariaflyfly Skrevet 16. september 2004 Skrevet 16. september 2004 det var veldig arrogant og utrolig nedlatende sagt. Veit du, det synes jeg slett ikke. 0 Siter
Gjest Grumpy Skrevet 16. september 2004 Skrevet 16. september 2004 Pass på dine egne holdninger, du trenger ikke å belære noen herinne. For et visvas. Beklager jeg gidder ikke svare flere idiotiske innlegg. Jeg har ingen norske aner, og hater arrogante idioter som deg med alle sine norske forfedre som tror at nordmenn er født som de eneste riktige, uten fordommer og noen ting. Faktisk er jeg en bastard selv bare så du vet det, din ........... *lol* så fikk jeg meg en god latter i dag også, DOL svikter aldri... 0 Siter
Gjest igitur Skrevet 16. september 2004 Skrevet 16. september 2004 *lol* så fikk jeg meg en god latter i dag også, DOL svikter aldri... Ja du kan le med de holdninge dine............. 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 16. september 2004 Skrevet 16. september 2004 det var veldig arrogant og utrolig nedlatende sagt. Bevares... Hvis man er mor til et barn som kanskje vil oppleve rasisme i fremtiden, så virker det lurt å jobbe IMOT rasisme..ikke nøre opp under det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.