Gå til innhold

Kjempestore pupper!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og nå som jeg har oppmerksomheten deres...

;)

Har dere noen knakende gode forslag til melodier å skrive bryllupssang til? A la "Bamsens Fødselsdag" og "Fjellvegen" og sånt...

Takk for all hjelp! :)

Skrevet

Har hun som skal gifte seg kjempestore pupper?

(Det var du som begynte....:-)

Skrevet

*latter*

Der fikk du oppmerksomheten til samtlige her inne tenker jeg...

Lykke til med svarene da...jeg tror desverre ikke jeg kan hjelpe...sier ifra om jeg kan...

he he he....den var jaggu god gett...kjempestore pupper...he he...

Skrevet

Har hun som skal gifte seg kjempestore pupper?

(Det var du som begynte....:-)

De er jaggu ikke så verst, nei ;)

Har du forøvrig noen trivelige bryllupssanger friskt i minne? Trenger sårt tips til melodi - skal dikte to sanger til ett og samme bryllup i en h... fart!

Skrevet

"Teddybjørnens vise" (jeg er en gammel teddybjørn, så snill som bare det" - fordi det er lange setninger som er enkle å tilpasse :-)

Jeger Bom Bom - lagde vise til Svigermor på denne - den var lett å dikte til - og lett å synge :-)

Skrevet

Den var faen så bra ;)

Ja morsom var den, men var det egentlig noe hjelp i forhold til det hun _egentlig_ spurte om? *he he*

Ingen forslag hittil! ;-)

Skrevet

*latter*

Der fikk du oppmerksomheten til samtlige her inne tenker jeg...

Lykke til med svarene da...jeg tror desverre ikke jeg kan hjelpe...sier ifra om jeg kan...

he he he....den var jaggu god gett...kjempestore pupper...he he...

Jeg krysser fingrene! ;)

Skrevet

"Teddybjørnens vise" (jeg er en gammel teddybjørn, så snill som bare det" - fordi det er lange setninger som er enkle å tilpasse :-)

Jeger Bom Bom - lagde vise til Svigermor på denne - den var lett å dikte til - og lett å synge :-)

Takker og bukker. Teddybjørnvisa er jo søt, da!

Hvordan går Jeger Bom Bom...?

Skrevet

Takker og bukker. Teddybjørnvisa er jo søt, da!

Hvordan går Jeger Bom Bom...?

Nei, jeg tar feil - det var ikke jeger bom bom (kanskje det er samme melodi? I alle fall litt lik?)

Det var "Hei hu hvor er det vel friskt og lett - oppå fjellet - oppå fjellet"

Skrevet

"En solskinnsdag" eller hva den heter, av Postgirobygget.

Den hadde jeg ikke tenkt på før! Bra forslag! :)

Skrevet

De er jaggu ikke så verst, nei ;)

Har du forøvrig noen trivelige bryllupssanger friskt i minne? Trenger sårt tips til melodi - skal dikte to sanger til ett og samme bryllup i en h... fart!

Beklager - jeg er nok dårlig på slike melodier! (Pupper er mer interessant:-)

Men det ser ut til at du har fått noen forslag fra andre her.

Lykke til!

Skrevet

"Kjærlighetsvisa"

Ja, den er jo også fin!

Mer! Mer! :)

Skrevet

Nei, jeg tar feil - det var ikke jeger bom bom (kanskje det er samme melodi? I alle fall litt lik?)

Det var "Hei hu hvor er det vel friskt og lett - oppå fjellet - oppå fjellet"

Det er samme melodi, ja.

"Jeg er en gammel teddybjørn" er min favoritt også. Lange linjer, så man får sagt det man vil - og alle har nøyaktig like mange stavelser, så man kan bytte rundt på dem etter hvert som verset tar form.

Skrevet

Det er samme melodi, ja.

"Jeg er en gammel teddybjørn" er min favoritt også. Lange linjer, så man får sagt det man vil - og alle har nøyaktig like mange stavelser, så man kan bytte rundt på dem etter hvert som verset tar form.

Ja, ikke sant - jo lengre setninger, jo letere er det å få fram det man ønsker å si. Brukte den i en vise til mannen min da vi gifta oss - og det funket veldig bra!

Skrevet

Ja, den er jo også fin!

Mer! Mer! :)

Laget engang en sagn på "Blåbærturen" og det va litt vanskelig, men DU så stolt jeg var av meg selv da. Jeg er egentlig ikke så flink på sånt. "Jeg er havren".

Store pupper du liksom?? ;-) Luremus.. he he

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...