Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet ca årslønn jeg kan forvente meg hvis jeg tar meg jobb som daglig leder i en klesbutikk. Jeg skal jobbe ca. 40 t. uke.

Skrevet

Leser nedover i tråden her og gliser litt.....

Tenker på de som mener at jeg, Grip, Morsk, Sør mm er kverulanter....?

Vi er visst ikke de eneste her....:-)

Skrevet

Leser nedover i tråden her og gliser litt.....

Tenker på de som mener at jeg, Grip, Morsk, Sør mm er kverulanter....?

Vi er visst ikke de eneste her....:-)

Det er vel ingen unnskyldning for dere at flere er det, men hva er egentlig sammenhengen med å svare det til dette innlegget?

Skrevet

Det er vel ingen unnskyldning for dere at flere er det, men hva er egentlig sammenhengen med å svare det til dette innlegget?

Dagligledere er som regel kverrulanter?

Eh?

;o)

Skrevet

Tråden var jo allerede ødelagt, og en ny tråd med seriøse svar var allerede startet.

Det er min begrunnelese for å slenge med leppa i denne tråden.

Hva er din?

Skrevet

Tråden var jo allerede ødelagt, og en ny tråd med seriøse svar var allerede startet.

Hva er din?

Ødelagt? Det var jo bare ett svar i denne tråden, og det var fra deg.

Skrevet

Nei, det var det ikke.Det var skikkelig kverrulering i denne tråden, men nå er det slettet.

Skrevet

Det er fordi resten har blitt slettet av webmaster etter at mitt innlegg var skrevet.

Og det er vel med på å understreke det jeg skrev:-)

Skrevet

Det er fordi resten har blitt slettet av webmaster etter at mitt innlegg var skrevet.

Og det er vel med på å understreke det jeg skrev:-)

Åja.

Men hvordan kan spørsmål om lønn avføde en slettetråd? Dol og dols gjester er rare greier.

Skrevet

Hva er din?

Hvilken tråd var allerede ødelagt?

Skrevet

Hvilken tråd var allerede ødelagt?

Denne.

Den var såpass ødelagt at webmaster tydligvis fant det mest hensiktsmessig å slette det meste.

Skrevet

Åja.

Men hvordan kan spørsmål om lønn avføde en slettetråd? Dol og dols gjester er rare greier.

Det hele ble til en diskusjon om fortolkninger av det opprinnelige innlegget - og om vedkommende allerede hadde vært på intervju eller ikke, hadde fått jobb eller ikke etc...

Intet i nærheten av å gi svar på det som det faktisk var spurt om i innlegget.

Synes egentlig det var litt "fornøyelig" lesing jeg:-)

ps: mitt eneste "bidrag" var det innlegget som plutselig ble stående "alene" etter at resten av tråden ble fjernet. Og det skrev jeg først når jeg så at vedkommende som startet tråden hadde startet en ny tråd - og fått konstruktive svar der.

Skrevet

Det hele ble til en diskusjon om fortolkninger av det opprinnelige innlegget - og om vedkommende allerede hadde vært på intervju eller ikke, hadde fått jobb eller ikke etc...

Intet i nærheten av å gi svar på det som det faktisk var spurt om i innlegget.

Synes egentlig det var litt "fornøyelig" lesing jeg:-)

ps: mitt eneste "bidrag" var det innlegget som plutselig ble stående "alene" etter at resten av tråden ble fjernet. Og det skrev jeg først når jeg så at vedkommende som startet tråden hadde startet en ny tråd - og fått konstruktive svar der.

Da var det jo meningsløst å la ditt innlegg stå helt uforklart igjen.

Skrevet

Da var det jo meningsløst å la ditt innlegg stå helt uforklart igjen.

Det kan vel se slik ut ja - spesielt med tanke på responsen:-)

Skrevet

Det kan vel se slik ut ja - spesielt med tanke på responsen:-)

Jajamensan... og sånn går dagene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...