Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den forrige tråden ble bare tull så jeg prøver en gang til. Er det noen som vet ca årslønn jeg kan forvente meg hvis jeg tar meg jobb som daglig leder i en klesbutikk. Jeg skal jobbe ca. 40 t. uke.

– Nei, jeg har ikke vært på intervju

– Jeg vet at arbeistiden er ca 40 t uke, men vet likevel ikke lønnen. Det er derfor jeg spør.

Jeg går over fra et yrke til et annet, og vil bare vite ca hva jeg kan forvente – før jeg evt. går i et intervju.

Gjest butikk medarbeider
Skrevet

tja - mellom 300.000,- og 400.000,-

Det hørtes alt for mye ut!

Skrevet

Det hørtes alt for mye ut!

Nei - det tror jeg ikke. Men, det er nok nærmere 300.000 enn 400.000 :) En jeg kjenner jobber som daglig leder i Bergen, og tjener vel 340.000,- eller noe deromkring - + at han kan ta ut klær til eget bruk for 1000,- i mnd. Det sper jo på litt det også! :-)

Skrevet

Ring og spør!

Da har man jo liksom ødelagt litt for eventuelle forhandlingsmuligheter! ;-)

Før jeg skulle på intervju til dne jobben jeg har nå, ringte jeg rundt til noen bekjente i tilsvarende jobber for å vite hva som ville være en "normal" lønn. For da kunne jeg vite om den lønnnen de tilbød meg var "for lav", eller når de spør hva jeg forventer av lønnstilbud ikke ber om noe som er altfor himmelhøyt!

Gjest Der får du vite.
Skrevet

Ring til Handel og kontor.

i Oslo og Akershus - 23061186

Eller Handel og kontor Norge - 23061180.

Gjest Der får du vite.
Skrevet

Ring til Handel og kontor.

i Oslo og Akershus - 23061186

Eller Handel og kontor Norge - 23061180.

overskriften

Skrevet

Nei - det tror jeg ikke. Men, det er nok nærmere 300.000 enn 400.000 :) En jeg kjenner jobber som daglig leder i Bergen, og tjener vel 340.000,- eller noe deromkring - + at han kan ta ut klær til eget bruk for 1000,- i mnd. Det sper jo på litt det også! :-)

Takk for svar. Nå vet jeg litt mer hva jeg har å forholde meg til.

Skrevet

En jeg kjenner, er leder av en kjedeklesbutikk, og har 340.000,- i året. I tillegg kommer evt. bonus.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...