Gå til innhold

Attføring og fullføringstid

Anbefalte innlegg

Gjest mina christine
Skrevet

Er det noen her som har tatt vider utdannelse gjennom attføring som har erfart at opplegget tar lengre tid enn planlagt. Da tenker jeg på om man stryker til eksamener og må ha lengre tid. NOen som vet hvor lang tid man får i etterkant til å gjøre seg ferdig?

Skrevet

hei,

jeg har vært ute for at utdanningen har tatt litt lengre tid enn normert studietid.Ikke hatt noe problem med å få forlenget attføringsløpet.Dog tror jeg dette varierer fra sak til sak.

Om du stryker fordi du ikke har giddet å lese tror jeg ikke du kan forvente sympati:-)

Skrevet

hei,

jeg har vært ute for at utdanningen har tatt litt lengre tid enn normert studietid.Ikke hatt noe problem med å få forlenget attføringsløpet.Dog tror jeg dette varierer fra sak til sak.

Om du stryker fordi du ikke har giddet å lese tror jeg ikke du kan forvente sympati:-)

Men er det lenge siden?

Reglene har jo blitt strammet inn fra i år av..

Skrevet

Men er det lenge siden?

Reglene har jo blitt strammet inn fra i år av..

Jeg er akkurat nå under yrkesrettet attføring for andre gang,har hatt en lengre periode på rahabilitetspenger imellom "slagene".

Reglene har blitt strammet inn ja,men mitt inntrykk er at om du har hva enn aetat måtte mene er en god grunn til å la ting trekke ut,så er dette greit.De opptrer veldig diffust ovenfor meg iallefall,men alt jeg søker på blir innvilget,og har ikke motatt noe konkret svar på hvor lenge jeg kan bli gående sånn.Virker som om tvilstilfellene blir luket kjappere ut nå,men er du "beviselig" dårlig så kan du bruke like lang tid som før.

Igjen,dette er ikke ting jeg VET,men har inntrykk av,bare så du skjønner at jeg ikke sitter inne med eksakt kunnskap om dette:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...