Gå til innhold

1 års gave?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei alle sammen! er det noen som har noen tips til hva jeg kan gi kjæresten min i 1 års gave??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noa han ønsker seg! Det vet kanskje du best? :)

Kommer også an på prisen og alder på gutten:

parfyme, tv spill, dataspill, jakke, genser, bukse, klokke etc

Skrevet

Hehe, jeg ga han en bryllupsbok i 1-årsgave jeg. Litt risikabelt, men nå åtte år etterpå skal vi snart feire tre år bryllupsdag:-)

Gjest Hjelpesmeg
Skrevet

Hehe, jeg ga han en bryllupsbok i 1-årsgave jeg. Litt risikabelt, men nå åtte år etterpå skal vi snart feire tre år bryllupsdag:-)

Jeg er jente og ville blitt vettskremt av en sånn gave! Hjelp! Jegvil ikke tenke på giftemål så tidlig i et forhold....

Skrevet

Jeg er jente og ville blitt vettskremt av en sånn gave! Hjelp! Jegvil ikke tenke på giftemål så tidlig i et forhold....

Han hadde allerde fridd til meg da, så jeg visste at det ikke ville skremme livet av ham. Vi hadde begynt å planlegge litt i det små, men som sagt så var vi sammen i 5 år før vi faktisk giftet oss da:-)

Gjest Hjelpesmeg
Skrevet

Han hadde allerde fridd til meg da, så jeg visste at det ikke ville skremme livet av ham. Vi hadde begynt å planlegge litt i det små, men som sagt så var vi sammen i 5 år før vi faktisk giftet oss da:-)

Ok. Hørtes tidlig ut for meg bare. Bra at dere fikk det til! lykke til videre..

Skrevet

Ok. Hørtes tidlig ut for meg bare. Bra at dere fikk det til! lykke til videre..

Tidlig eller ikke er forskjellig fra forhold til forhold det. Noen ganger bare STEMMER det, og vårt forhold var et slikt et...vi har det kjempefint i dag, og ser per i dag ingen grunn til at det skal endre seg.

Skrevet

Hva er en bryllupsbok??

Skrevet

Hva er en bryllupsbok??

En bok med tips,råd, tradisjoner, hint og vink. En planleggingsbok mao.

Skrevet

Noa han ønsker seg! Det vet kanskje du best? :)

Kommer også an på prisen og alder på gutten:

parfyme, tv spill, dataspill, jakke, genser, bukse, klokke etc

hei! Tusen takk for alle svar! :) skal nok klare å finne på noe.. klem*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...