Gå til innhold

hva er galt med regn?

Anbefalte innlegg

Gjest HellyHansen
Skrevet

Det regner i Oslo i dag, og jeg har gått en laaaaang tur i et vanligvis tett "befolket" turområde. Utrustet med sydvest, gummistøvler og regnjakke + bukse syns jeg det er herlig forfriskende. Det virket som jeg var den eneste, for i løpet av en og en halv time møtte jeg INGEN(!!). Nesten så jeg lurte på om det hadde brutt ut krig og jeg ikke hadde fått det med meg. En virkelig rar følelse, alene i beste turgåertid på et turgåer sted....

Nå er det jo tilogmed in med støvler, regnkåper og sydvester - hvor var alle moteløvene???

Så jeg spør: Hva er galt med regn? Hvorfor er det at alle holder seg inne? (og spar meg for alle "fordi det er vått;P)

Skrevet

Det er vått og glatt og jeg blir kliss klass og ikke kommer jeg meg fram heller.

Skrevet

Jeg går tur hver dag i regnet, men det begynner å bli nok nå. Det regner jo ikke bare litt her, men i mengder.

Skrevet

"Spar meg for alle fordi det blir så vått". Det ER jo frodi det er så vått! Det er kaldt, ubehagelig, vått, klissete, gjørmete, glatt...Regn er rett og slett grusomt ubehagelig.

Skrevet

Fordi det er kaldt. Og vått. Sommerregn i 20 grader + er helt OK - det er forfriskende. Men høstregn er surt, kaldt, ekkelt og minner om at sommeren er over. Og høstregn har en tendens til ikke å falle rett ned ( i alle fall her) - det kommer gjerne omtrent vannrett...

Skrevet

Jeg synest opgså det er deilig å gå tur i regnet, Ikke noe galt med regn så lenge en er kledt til den slags vær.

Skrevet

Altfor mye styr med barnevogn og påkledning i slikt vær, ikke har jeg støvler eller annet vanntett til å ha på beina heller. Kunne selvsagt kjøpe, men gidder ikke.

Ikkeno galt med regnvær i seg selv, men jeg titter heller på det gjennom et kafévindu og beveger meg ute når solen skinner. Som i dag - herlig! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...