Gjest HellyHansen Skrevet 15. september 2004 Skrevet 15. september 2004 Det regner i Oslo i dag, og jeg har gått en laaaaang tur i et vanligvis tett "befolket" turområde. Utrustet med sydvest, gummistøvler og regnjakke + bukse syns jeg det er herlig forfriskende. Det virket som jeg var den eneste, for i løpet av en og en halv time møtte jeg INGEN(!!). Nesten så jeg lurte på om det hadde brutt ut krig og jeg ikke hadde fått det med meg. En virkelig rar følelse, alene i beste turgåertid på et turgåer sted.... Nå er det jo tilogmed in med støvler, regnkåper og sydvester - hvor var alle moteløvene??? Så jeg spør: Hva er galt med regn? Hvorfor er det at alle holder seg inne? (og spar meg for alle "fordi det er vått;P) 0 Siter
Dorthe Skrevet 15. september 2004 Skrevet 15. september 2004 Det er vått og glatt og jeg blir kliss klass og ikke kommer jeg meg fram heller. 0 Siter
Soria Skrevet 15. september 2004 Skrevet 15. september 2004 Jeg går tur hver dag i regnet, men det begynner å bli nok nå. Det regner jo ikke bare litt her, men i mengder. 0 Siter
Petrine Eiffel Skrevet 16. september 2004 Skrevet 16. september 2004 "Spar meg for alle fordi det blir så vått". Det ER jo frodi det er så vått! Det er kaldt, ubehagelig, vått, klissete, gjørmete, glatt...Regn er rett og slett grusomt ubehagelig. 0 Siter
KaVa Skrevet 16. september 2004 Skrevet 16. september 2004 Fordi det er kaldt. Og vått. Sommerregn i 20 grader + er helt OK - det er forfriskende. Men høstregn er surt, kaldt, ekkelt og minner om at sommeren er over. Og høstregn har en tendens til ikke å falle rett ned ( i alle fall her) - det kommer gjerne omtrent vannrett... 0 Siter
sigga Skrevet 16. september 2004 Skrevet 16. september 2004 Jeg synest opgså det er deilig å gå tur i regnet, Ikke noe galt med regn så lenge en er kledt til den slags vær. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 16. september 2004 Skrevet 16. september 2004 Altfor mye styr med barnevogn og påkledning i slikt vær, ikke har jeg støvler eller annet vanntett til å ha på beina heller. Kunne selvsagt kjøpe, men gidder ikke. Ikkeno galt med regnvær i seg selv, men jeg titter heller på det gjennom et kafévindu og beveger meg ute når solen skinner. Som i dag - herlig! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.