Gjest *irriterende* Skrevet 15. september 2004 Skrevet 15. september 2004 Yes! Jeg ser på det. Men hvorfor skal de plutselig slutte å sende serien? Akkurat nå når det er blitt SÅ spennende. Det er så typisk tvnorge. Tror de gjorde det en gang før også. Når skal de fortsette å sende resten da? 0 Siter
Åsemor Skrevet 15. september 2004 Skrevet 15. september 2004 Jeg syns det var en skjønn sesongavslutning jeg! Ble noen tårer på slutten ja Håper ikke det er alt for lenge til de begynner å sende igjen. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 15. september 2004 Skrevet 15. september 2004 Det var sesongavslutning i dag, da - så det er ikke så rart at det blir spennende. Det er tross alt vanlig å legge på en skikkelig cliffhanger til neste sesong. Kanalene kjøper inn seriene pr. sesong, og prøver å posjonere dem ut deretter. Det er nok derfor det blir pause nå. Men frustrerende for oss TV-seere, det kan det virkelig være! ;o) 0 Siter
søkende Skrevet 15. september 2004 Skrevet 15. september 2004 En idiot ringte meg, så jeg gikk glipp av slutten. Hvorfor grein Rory???? 0 Siter
Gjest mental helse Skrevet 16. september 2004 Skrevet 16. september 2004 En idiot ringte meg, så jeg gikk glipp av slutten. Hvorfor grein Rory???? Å hallo............. 0 Siter
KaVa Skrevet 16. september 2004 Skrevet 16. september 2004 Fordi det var sesongavslutningen. De begynner vel neste sesong i USA omtrent i disse dager, vil jeg tro - og da tar det som regel ei stund før den kommer hit. 0 Siter
Gjest millinissis Skrevet 16. september 2004 Skrevet 16. september 2004 Jeg syns det var en skjønn sesongavslutning jeg! Ble noen tårer på slutten ja Håper ikke det er alt for lenge til de begynner å sende igjen. Jeg skjønner meg ikke på folk som sitter å griner av noe de ser på TV'en. Slike tragiske tanketomme serier som til nød passer for fjortiser. 0 Siter
Lillemus Skrevet 16. september 2004 Skrevet 16. september 2004 En idiot ringte meg, så jeg gikk glipp av slutten. Hvorfor grein Rory???? Tja... Fordi det gikk opp for henne at hun hadde blitt lurt av han Dean (?) og hadde gitt ham jomfrudommen sin? 0 Siter
Åsemor Skrevet 16. september 2004 Skrevet 16. september 2004 Jeg skjønner meg ikke på folk som sitter å griner av noe de ser på TV'en. Slike tragiske tanketomme serier som til nød passer for fjortiser. Vel vel... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.