Gå til innhold

Gilmore Girls

Gjest *irriterende*

Anbefalte innlegg

Gjest *irriterende*
Skrevet

Yes! Jeg ser på det. Men hvorfor skal de plutselig slutte å sende serien? Akkurat nå når det er blitt SÅ spennende. Det er så typisk tvnorge. Tror de gjorde det en gang før også. Når skal de fortsette å sende resten da?

Skrevet

Jeg syns det var en skjønn sesongavslutning jeg! Ble noen tårer på slutten ja ;)

Håper ikke det er alt for lenge til de begynner å sende igjen.

Skrevet

Det var sesongavslutning i dag, da - så det er ikke så rart at det blir spennende. Det er tross alt vanlig å legge på en skikkelig cliffhanger til neste sesong.

Kanalene kjøper inn seriene pr. sesong, og prøver å posjonere dem ut deretter. Det er nok derfor det blir pause nå.

Men frustrerende for oss TV-seere, det kan det virkelig være! ;o)

Skrevet

En idiot ringte meg, så jeg gikk glipp av slutten. Hvorfor grein Rory????

Gjest mental helse
Skrevet

Å hallo.............

Skrevet

Fordi det var sesongavslutningen. De begynner vel neste sesong i USA omtrent i disse dager, vil jeg tro - og da tar det som regel ei stund før den kommer hit.

Gjest millinissis
Skrevet

Jeg syns det var en skjønn sesongavslutning jeg! Ble noen tårer på slutten ja ;)

Håper ikke det er alt for lenge til de begynner å sende igjen.

Jeg skjønner meg ikke på folk som sitter å griner av noe de ser på TV'en. Slike tragiske tanketomme serier som til nød passer for fjortiser.

Skrevet

Tja... Fordi det gikk opp for henne at hun hadde blitt lurt av han Dean (?) og hadde gitt ham jomfrudommen sin?

Skrevet

Jeg skjønner meg ikke på folk som sitter å griner av noe de ser på TV'en. Slike tragiske tanketomme serier som til nød passer for fjortiser.

Vel vel...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...