natolars Skrevet 15. september 2004 Skrevet 15. september 2004 Hei, Jeg har nettopp gått over fra rehabiliteringspenger til attføringspenger. Når blir attføringspengene utbetalt? (Sendte meldekortet elektronisk mandag 13. september.) Mvh 0 Siter
tiliti Skrevet 15. september 2004 Skrevet 15. september 2004 Vanligvis ville jeg da regnet med at de kom innen fredag, men det kan drøye til neste uke. 0 Siter
Bugge1365380662 Skrevet 15. september 2004 Skrevet 15. september 2004 Hei! Jeg sender også mandag og pengene er der onsdag eller torsdag,(har aldri sjekket helt)for mitt vedkommende.Da gjelder det yrkesrettet attføring. Vennlig hilsen bugge. 0 Siter
Gjest krako Skrevet 15. september 2004 Skrevet 15. september 2004 Hei,går selv på yrkesrettet attføring, og sender meldekort elektronisk. Min erfaring er at pengene tidligst er på konto onsdag formiddag,senest torsdag ettermiddag,selvfølgelig i samme uke som du sendte kortet. Har gått lenge på attføring, og dette mønsteret har aldri blitt brutt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.