Gå til innhold

Farmen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Utrolig hvor primitve enkelte blir når de blir satt i en situvasjon som er helt uvant for dem. Kan ikke tror Eskil er slik en skitsekk? eller hva mener dere?

hvordan er det mulig å være slik overfor sin egen datter?

Han må virkelig hate Snorre! huff ja hat kan få fram det værste i oss mennesker. Hat ødelegger så mye

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mistera

14

• Dorthe

8

• Maiklive

5

• amber sun

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Virker som Eskil begynner å få psykiske problemer. Eller kanskje han er Hitler nr 2 men har skult det hele livet. Det virker som om realityserier får fram det verste i folk men det er vel meningen og halve morroa.

Skrevet

At datteren skal ha mye mere vett i hode en sin dobbelt så gamle far er ganske sjokkerende. Jeg blir flau på hans vegne av å se på.

Det er mulig klippinga er vinkla slik for å få han til å se ut som en drittsekk, og i såfall så har de lyktes ':o)

Stakkars Barbro sier jeg, og hun er dessuten et grepa kvinnfolk etter min mening.

Både Helgi, Ommund og Eskil har kunne forlate gården for alt jeg bryr meg.

grrrrr

Måtte den beste vinne.... :o)

Skrevet

For meg ser Eskil ut til å være av den gode gamle skole som er livredd for å bli oppfattet som det han selv til det kjedsommelige kaller "kvinnfolk".Denne redselen gjør at han får skylapper og ikke er i stand til å se at de egenskaper han mener kvinnene besitter(slarving,danne klikker,ikke gidde jobbe osv),er han selv stappfull av.

Har vel sjeldent sett et så patetisk menneske.

Er klar over at klipping fra tv2 kan skape falske inntrykk, men her har "drittsekkmakerne" fått et meget takknemlig objekt å jobbe med. Tipper det er tøft for datter Barbro å oppdage at pappa er en svekling. Hehe,prøver å fremstå som macho,litt vanskelig når kompleksene skinner så tydelig igjennom som her.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Virker som Eskil begynner å få psykiske problemer. Eller kanskje han er Hitler nr 2 men har skult det hele livet. Det virker som om realityserier får fram det verste i folk men det er vel meningen og halve morroa.

Neste runde melder vi oss på?

Skrevet

Neste runde melder vi oss på?

Jeg tror ikke de vil ha meg med jeg. Men jeg tror ikke jeg er så pysete som mange av de som er med. Vondt i magen av grøt og vil hjem til mor. Hmmmm, høres ikke bra ut.

Dessuten kunne jeg sikkert gått ei uke uten mat.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Jeg tror ikke de vil ha meg med jeg. Men jeg tror ikke jeg er så pysete som mange av de som er med. Vondt i magen av grøt og vil hjem til mor. Hmmmm, høres ikke bra ut.

Det har vi da ikke trengt. Er der ikke kveg på gården? (Har ikke fulgt med)

Skrevet

Det har vi da ikke trengt. Er der ikke kveg på gården? (Har ikke fulgt med)

Bare noen geiter og de har knapt penger til å betale mentor for slakting. Ikke klarer de å få fisk heller.

Jeg synes både de på farmen og de i Robinson er sløve til å få tak i mat. Eller skal jeg si korttenkte?

Skrevet

Jeg syntes egentlig han Snorre er en sjølgod drittsekk selv jeg, jeg hadde ikke delt segn med neket!

Men så har ikke jeg følgt med heller da!

Har ingen formening om Eskil, barbro og de andre dere nevner her... Men Snorre ja usj... til en ekkel fyr!

Skrevet

Tenk at denne fyren(Eskil) giftet seg nettopp!

Æsj for ett kvinnfolk han må ha.

Gjest garantert "kjøpt og betalt "
Skrevet

Tenk at denne fyren(Eskil) giftet seg nettopp!

Æsj for ett kvinnfolk han må ha.

:o) jeg blei IKKE overrasket da jeg leste at de har hatt et turbulent forhold.

De blir nok skilt snart, SE&HØR har nok betalt dem godt hvis de giftet seg ..... forholdet holdt jo på å gå i vasken like før Farmen-opptaket ..... tenk deg hun angrer nå når hun ser oppførselen til ektemannen sin !!!!!!

Skrevet

Hva er det han gjør egentlig? Får bare med meg at datteren kjefter på ham, slår alltid på TV'en litt for sent... Hvorfor er hun så sint på ham?

mvh

Skrevet

Jeg reagerer også på det. Skjønner ikke at det går an å kjøre sånn drittsekkoppførsel som Eskil har vist til nå. (det de har vist, de klipper jo, så en må ta det med en klype salt, men likevel). Barbro virker mye mer fornuftig, og jeg skjønner hun er lei seg og frustrert over faren sin, som oppfører seg sånn og behandler henne sånn.

Hva er galt med Snorre? Syns han virker hyggelig og ok, jeg.

Den gjengen Eskil, Helgi (han har jeg helt i halsen), Ommund og Runar, hva er problemet deres? De må hele tiden gjøre livet surt for alle, og tyter i det uendelige om kvinnfolk, Snorre med pipestemme, og alt mulig for å prøve å framstå macho, eller noe. SKikkelig kvalmt.

Skrevet

Jeg reagerer også på det. Skjønner ikke at det går an å kjøre sånn drittsekkoppførsel som Eskil har vist til nå. (det de har vist, de klipper jo, så en må ta det med en klype salt, men likevel). Barbro virker mye mer fornuftig, og jeg skjønner hun er lei seg og frustrert over faren sin, som oppfører seg sånn og behandler henne sånn.

Hva er galt med Snorre? Syns han virker hyggelig og ok, jeg.

Den gjengen Eskil, Helgi (han har jeg helt i halsen), Ommund og Runar, hva er problemet deres? De må hele tiden gjøre livet surt for alle, og tyter i det uendelige om kvinnfolk, Snorre med pipestemme, og alt mulig for å prøve å framstå macho, eller noe. SKikkelig kvalmt.

Samma som Pås her lurer jeg litt på det samme! Hva er det som gjør at hun kjefter så masse på faren sin?

Slik jeg ser det så er farmen full av fjortiss berter og mannlig testostoron... men så har ikke jeg sett så mye på det da, annet enn at jeg har fått med meg at snorre er en slimål som smugkikker på jentene når de bader osv...

Men nå har ikke jeg LOV til å se på Realety serier her i kollektivet jeg bor da... det er en som EIER tv`n og vi må se på det h*n mener vi skal se på... så nå smugkikker jeg så fort jeg bare kan!

Skrevet

Samma som Pås her lurer jeg litt på det samme! Hva er det som gjør at hun kjefter så masse på faren sin?

Slik jeg ser det så er farmen full av fjortiss berter og mannlig testostoron... men så har ikke jeg sett så mye på det da, annet enn at jeg har fått med meg at snorre er en slimål som smugkikker på jentene når de bader osv...

Men nå har ikke jeg LOV til å se på Realety serier her i kollektivet jeg bor da... det er en som EIER tv`n og vi må se på det h*n mener vi skal se på... så nå smugkikker jeg så fort jeg bare kan!

...for en kjip tv-eier...

Skrevet

...for en kjip tv-eier...

Ikke bare litt kjip, men meeget kjip:(

Alle betale på kanalene de absolutt må ha (parabol) dette fikk jeg vite etter at jeg flyttet inn, men er h*n hjemme så er det kun det hun vil se på som teller og det er som oftest Sport h*n vil se, har vurdert å kjøpe egen tv og sette i stua, men har desverre ikke råd:(

Skrevet

:o) jeg blei IKKE overrasket da jeg leste at de har hatt et turbulent forhold.

De blir nok skilt snart, SE&HØR har nok betalt dem godt hvis de giftet seg ..... forholdet holdt jo på å gå i vasken like før Farmen-opptaket ..... tenk deg hun angrer nå når hun ser oppførselen til ektemannen sin !!!!!!

Det sto i se og hør Tirsdag at de hadde giftet seg.

Har nok fått en slump penger fra se og hør ja.

Hun kommer til å få sjokk (stakkar)når hun ser mannen sin på tv,blir nok ikke lenge før se og hør lager en ny reportasje om dem nei (skilsmisse).

Skrevet

Jeg syntes egentlig han Snorre er en sjølgod drittsekk selv jeg, jeg hadde ikke delt segn med neket!

Har ingen formening om Eskil, barbro og de andre dere nevner her... Men Snorre ja usj... til en ekkel fyr!

hvordan mener du Snorre er sjølgod? og hvordan er det mulig å ikke ha en mening om gutteklubben frekk? Du ser jo på serien , siden du har en mening om Snorre.

Skrevet

Snoree er ikke drømmetypen, nei. Men her er det Eskil som holder på å tørnet og han og de andre gutta har bevisst frosset Snorre ut av guttegjengen.

Skrevet

hvordan mener du Snorre er sjølgod? og hvordan er det mulig å ikke ha en mening om gutteklubben frekk? Du ser jo på serien , siden du har en mening om Snorre.

Om du ser mitt innlegg til soleil så har jeg bare muligheten til å svippe innom av og til! Har ikke fått med meg feidene eller noe, bare endel av de klysete kommentarene til Snorre... og smugkikkinga på jentene!

Uten om det har jeg fått meg noen gråtende småpiker som vil hjem til mor... og ikke stort annet! Går det da and å ha en mening om resten? Må nesten se HELE programmer slik man får det i sammenheng!

Makan til kjefting fra deg av ingen grunn!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...