Gå til innhold

Farmen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snoree er ikke drømmetypen, nei. Men her er det Eskil som holder på å tørnet og han og de andre gutta har bevisst frosset Snorre ut av guttegjengen.

Jeg så det første programmet og allerede da skjønnte jeg at taktikken han var å henge seg på jentene, fordi de virker lettere å styre!

MEN jeg har desverre ikke fått følgt med, så kansje oppfattningen min hadde vært noe annen om jeg hadde fått sett det jeg ville se på tv:)

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mistera

14

• Dorthe

8

• Maiklive

5

• amber sun

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ikke bare litt kjip, men meeget kjip:(

Alle betale på kanalene de absolutt må ha (parabol) dette fikk jeg vite etter at jeg flyttet inn, men er h*n hjemme så er det kun det hun vil se på som teller og det er som oftest Sport h*n vil se, har vurdert å kjøpe egen tv og sette i stua, men har desverre ikke råd:(

Nei, det går ikke an. Kan dere ikke protestere alle sammen?

Det er merkelig hvordan noen tror at de er de viktigste og alle andre er bare søppel.

Skrevet

Nei, det går ikke an. Kan dere ikke protestere alle sammen?

Det er merkelig hvordan noen tror at de er de viktigste og alle andre er bare søppel.

Tro meg vi har prøvdt! Men jeg orker rett og slett ikke å krangle på det, da det er kjempeutrivelig å gå på tå og være uvenner med de du bor med.

Det er kjempevanskelig å få seg en annen plass å bo her oppe, det er fortsatt 300 studenter som lever på bomberommet på Universitetet, og det er ikke der jeg vil bo.. de ledige hyblene leilighetene osv går nå for blodpris, men uvanlige leiekontrakter eller alkiser med kikkehull i dysjen og diverse andre finutlige plasser!

Så jeg orker ikke kjefte å smelle, men har bestemt meg for at jeg IKKE er med på å betale andelen neste gang, og at jeg skal prøve å få de andre til å gjøre det samme... men de er jo redd fyrkjet!

Skrevet

Jeg så det første programmet og allerede da skjønnte jeg at taktikken han var å henge seg på jentene, fordi de virker lettere å styre!

MEN jeg har desverre ikke fått følgt med, så kansje oppfattningen min hadde vært noe annen om jeg hadde fått sett det jeg ville se på tv:)

Men både Eskil og Helgi er helt på trynet. De vil styre og bestemme over alle.

Skrevet

Tro meg vi har prøvdt! Men jeg orker rett og slett ikke å krangle på det, da det er kjempeutrivelig å gå på tå og være uvenner med de du bor med.

Det er kjempevanskelig å få seg en annen plass å bo her oppe, det er fortsatt 300 studenter som lever på bomberommet på Universitetet, og det er ikke der jeg vil bo.. de ledige hyblene leilighetene osv går nå for blodpris, men uvanlige leiekontrakter eller alkiser med kikkehull i dysjen og diverse andre finutlige plasser!

Så jeg orker ikke kjefte å smelle, men har bestemt meg for at jeg IKKE er med på å betale andelen neste gang, og at jeg skal prøve å få de andre til å gjøre det samme... men de er jo redd fyrkjet!

Å ja, en slik type som alle er redd. Nei, da kan du heller spare å kjøpe deg en liten reistetv og en trådløs antenneledning så du kan se alt du vil på rommet ditt.

Skrevet

Men både Eskil og Helgi er helt på trynet. De vil styre og bestemme over alle.

Ok, det er jo dårlig taktikk da!

De vil jo helt klart bli fintet ut før eller senerer!

Skrevet

hvordan mener du Snorre er sjølgod? og hvordan er det mulig å ikke ha en mening om gutteklubben frekk? Du ser jo på serien , siden du har en mening om Snorre.

Sitat fra deg:

Makan til kjefting fra deg av ingen grunn!

eeehhh kjefte? hehe makan til oppfattelsen:)

Det er lov å spørre...vet du. Jeg begynner jo å lure siden du har fått den oppfattelsen av Snorre og ikke de andre, men vis du nesten ikke har sett så har du bare fått med deg ørlige grann.. Snorre er en grapa kar og om du mener noe annet er helt greit.

Syntes bare det var rart at du ikke hadde noen meninger om gutteklubben frekk:)

Skrevet

Om du ser mitt innlegg til soleil så har jeg bare muligheten til å svippe innom av og til! Har ikke fått med meg feidene eller noe, bare endel av de klysete kommentarene til Snorre... og smugkikkinga på jentene!

Uten om det har jeg fått meg noen gråtende småpiker som vil hjem til mor... og ikke stort annet! Går det da and å ha en mening om resten? Må nesten se HELE programmer slik man får det i sammenheng!

Makan til kjefting fra deg av ingen grunn!

Sitat fra deg: Makan til kjefting fra deg av ingen grunn!

Det er lov å spørre...vet du. Jeg begynner jo å lure siden du har fått den oppfattelsen av Snorre og ikke de andre, men vis du nesten ikke har sett så har du bare fått med deg ørlige grann.. Snorre er en grapa kar og om du mener noe annet er helt greit.

Skrevet

Å ja, en slik type som alle er redd. Nei, da kan du heller spare å kjøpe deg en liten reistetv og en trådløs antenneledning så du kan se alt du vil på rommet ditt.

Ja men da må jeg jo betale lisens, tv + parabolutgiften... jeg har desverre ikke råd til ekstavaganser, er jo såvidt jeg har penger til noen suppeposer etter at alt det huslige er betalt:(

Jada... h*n kjefter og smeller for alt og ingenting:( desverre! Men jeg er ikke redd, men orker bare ikke å lage mere styr enn hva det allerede er, siden jeg flyttet inn sist og har bodt her minst, saken er den at h*n løy om hva man måtte betale... det er så masse tillegg her at det er helt sinnsykt... hun sa toppen 3000 og vi betaler alle bortimot 3800-3900 i månden... men en annen plass å bo er umulig nå, desverre!

Skrevet

Sitat fra deg: Makan til kjefting fra deg av ingen grunn!

Har ikke sett så mye til dem, annet at de har arbeidet, og at de ikke fikk bestemme selv om de ville fiske....

Men har fått med meg at Snorre har en del kvalmende kommentarer... sånn i forbifarten!

"hvordan mener du Snorre er sjølgod? og hvordan er det mulig å ikke ha en mening om gutteklubben frekk? Du ser jo på serien , siden du har en mening om Snorre. "

Det su skrev var skrevet etter at jeg fortalte at jeg kun har sett små klipp av serien, og da skriver du dette... jeg oppfattet det kansje feil, ja, like mye som du oppfattet innleget mitt feil!

Skrevet

Har ikke sett så mye til dem, annet at de har arbeidet, og at de ikke fikk bestemme selv om de ville fiske....

Men har fått med meg at Snorre har en del kvalmende kommentarer... sånn i forbifarten!

"hvordan mener du Snorre er sjølgod? og hvordan er det mulig å ikke ha en mening om gutteklubben frekk? Du ser jo på serien , siden du har en mening om Snorre. "

Det su skrev var skrevet etter at jeg fortalte at jeg kun har sett små klipp av serien, og da skriver du dette... jeg oppfattet det kansje feil, ja, like mye som du oppfattet innleget mitt feil!

ja greit.. vi oppfattet vell litt feil begge da:)

Skrevet

Ja men da må jeg jo betale lisens, tv + parabolutgiften... jeg har desverre ikke råd til ekstavaganser, er jo såvidt jeg har penger til noen suppeposer etter at alt det huslige er betalt:(

Jada... h*n kjefter og smeller for alt og ingenting:( desverre! Men jeg er ikke redd, men orker bare ikke å lage mere styr enn hva det allerede er, siden jeg flyttet inn sist og har bodt her minst, saken er den at h*n løy om hva man måtte betale... det er så masse tillegg her at det er helt sinnsykt... hun sa toppen 3000 og vi betaler alle bortimot 3800-3900 i månden... men en annen plass å bo er umulig nå, desverre!

Dere får lage en demonstrasjon så hun skjønner at hun går over streken.

Skrevet

Kjenner ei som jobba ilag med Eskil før, og hun sier at hun ikke kjenner han igjen. Han er visst ikke sånn privat. Så, det er helt utrulig hva lite mat å gardindopapir kan gjøre med folk... Pføy !!!

Skrevet

ja greit.. vi oppfattet vell litt feil begge da:)

Jepp:)

Skrevet

Dere får lage en demonstrasjon så hun skjønner at hun går over streken.

Tror ikke h*n skjønner det uansett jeg! Desverre, men gudskjelov så håper jeg at hun flytter snart:)

Skrevet

Tror ikke h*n skjønner det uansett jeg! Desverre, men gudskjelov så håper jeg at hun flytter snart:)

Skaff deg tv-kort til dataen og antenneledning! Hehe, det hadde jeg da jeg bodde på hybel. Kan få mitt gamle tv-kort billig ;-)

Skrevet

Samma som Pås her lurer jeg litt på det samme! Hva er det som gjør at hun kjefter så masse på faren sin?

Slik jeg ser det så er farmen full av fjortiss berter og mannlig testostoron... men så har ikke jeg sett så mye på det da, annet enn at jeg har fått med meg at snorre er en slimål som smugkikker på jentene når de bader osv...

Men nå har ikke jeg LOV til å se på Realety serier her i kollektivet jeg bor da... det er en som EIER tv`n og vi må se på det h*n mener vi skal se på... så nå smugkikker jeg så fort jeg bare kan!

Hun kjefter på ham fordi han oppfører seg som en drittsekk.

Han og "macho"gjengen (Ommund, Helgi og Runar) vil framstå veldig macho, kritiserer Snorre for å drive med kvinnfolkarbeid, og snakker bare dritt. De driver med utfrysing, og Eskil og co. oppfører seg skikkelig dårlig overfor både Snorre og resten av gjengen. Barbro må se og oppleve faren sin på en måte hun aldri hadde trodd han kunne være på, skikkelig lavmål machoaktig med drittsnakking, og er skuffet og lei pga. det.

De fire i machoklubben - det er jo rett før de dunker knyttenevene på brystet og roper "meg; Tarzan. Ugh ugh." Og videre "få bort pipestemmen, mannfolka må jobbe med mannfolkarbeid, og la kvinnfolka drive med sitt". osv

Skrevet

Snorre går rundt og egler opp til bråk, ikke rart Eskil og de andre gutta reagerer som de gjør. Snorre har taket på Barbro og styrer henne som han vil. Barbro vil at faren skal støtte henne, men hun støtter jo ikke han...

Nei masse vinklinger og klipping for at vi seere skal få spenning og intriger.

Skrevet

Snorre går rundt og egler opp til bråk, ikke rart Eskil og de andre gutta reagerer som de gjør. Snorre har taket på Barbro og styrer henne som han vil. Barbro vil at faren skal støtte henne, men hun støtter jo ikke han...

Nei masse vinklinger og klipping for at vi seere skal få spenning og intriger.

Egler Snorre opp til bråk? Hvordan da?

Skrevet

Hvis du leier TV på Thorn, i f.eks pappan din sitt navn (eller mamma, den som betaler lisensen hjemme hos dem) så slipper du lisens. Det er jo fullt mulig å ha flere TVer i samme navn. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...