Gå til innhold

Farmen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snorre går rundt og egler opp til bråk, ikke rart Eskil og de andre gutta reagerer som de gjør. Snorre har taket på Barbro og styrer henne som han vil. Barbro vil at faren skal støtte henne, men hun støtter jo ikke han...

Nei masse vinklinger og klipping for at vi seere skal få spenning og intriger.

Har ennå ikke sett at Snorre egler til bråk.

Gjengen, derimot, med all drittsnakking og kommentarer, virker skikkelig lavmål.

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mistera

14

• Dorthe

8

• Maiklive

5

• amber sun

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Skaff deg tv-kort til dataen og antenneledning! Hehe, det hadde jeg da jeg bodde på hybel. Kan få mitt gamle tv-kort billig ;-)

:) jeg har prøvd med sånn webtv, men fant ut at det ble dyrt i lengden:( tror faktisk jeg har Tvkort i maskina mi... men er ikke sikker!

Skrevet

Hun kjefter på ham fordi han oppfører seg som en drittsekk.

Han og "macho"gjengen (Ommund, Helgi og Runar) vil framstå veldig macho, kritiserer Snorre for å drive med kvinnfolkarbeid, og snakker bare dritt. De driver med utfrysing, og Eskil og co. oppfører seg skikkelig dårlig overfor både Snorre og resten av gjengen. Barbro må se og oppleve faren sin på en måte hun aldri hadde trodd han kunne være på, skikkelig lavmål machoaktig med drittsnakking, og er skuffet og lei pga. det.

De fire i machoklubben - det er jo rett før de dunker knyttenevene på brystet og roper "meg; Tarzan. Ugh ugh." Og videre "få bort pipestemmen, mannfolka må jobbe med mannfolkarbeid, og la kvinnfolka drive med sitt". osv

*gliser* Søren å at jeg ikke får følgt med:( er det virkelig sånn liv der denne gangen? hehe... ELSKER drama og intriger...

Skrevet

Hvis du leier TV på Thorn, i f.eks pappan din sitt navn (eller mamma, den som betaler lisensen hjemme hos dem) så slipper du lisens. Det er jo fullt mulig å ha flere TVer i samme navn. :-)

Skulle ønske jeg kunne, men eg har ikke råd, ikke til 149 kr mnd engang! Jeg overlever nok;) men jeg får ikke være med på diskusjonene her på DOL da:( dessuten får jeg ikke se Cæsar og DET er et stort tap, da jeg ikke har gått glipp av en eneste episode siden serien begynnte....:(

Skrevet

:) jeg har prøvd med sånn webtv, men fant ut at det ble dyrt i lengden:( tror faktisk jeg har Tvkort i maskina mi... men er ikke sikker!

Jeg hadde alle vanlige kanaler som var på kabelnettet. Brukte ikke internett.. Men vet ikke åssen det blir om en har parabol..

Skrevet

Av det jeg har sett er Eskild irritert på Snorre fordi han bare gjør "kvinnfolkarbeid".

Syns Snorre virker som en pingle.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...