Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest rutangis netu
Skrevet

De kan da ikke ha klart å bygge 400 kvm under Paris uten at noen i 'øvrigheta' har sett/skjønt at det har foregått noe! Feks...

Skrevet

Hvordan i helvete har de klart å bygge det der uten at jeg har merket det?

Jeg er drittlei boringa til den gale naboen over meg. Han har boret mer eller mindre kontinuerlig siden nyttår. Og det er bare stoler og bord og den slags. En hel by blir jo mye verre. Folk må da ha bemerket støyinga? Innbiller meg at det tross alt bråker en del å bygge en hel underjordsby.

Men enig i at det er kult. Jeg har alltid likt folk som lever under jorden i egne verdener, og vurderer faktisk selv å flytte under jorden en dag. Plutselig.

Lage noen underjords-festivitaser.

Tror det hadde vært stas.

Skrevet

De kan da ikke ha klart å bygge 400 kvm under Paris uten at noen i 'øvrigheta' har sett/skjønt at det har foregått noe! Feks...

Katakombene har jo vært der hele tiden, de har ikke bygget alt dette nytt, bare tatt det i bruk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...