favn Skrevet 15. september 2004 Skrevet 15. september 2004 Ah, noe så bra, det der vil jeg også være med på: http://www.dagbladet.no/nyheter/2004/09/15/408398.html 0 Siter
Gjest rutangis netu Skrevet 16. september 2004 Skrevet 16. september 2004 De kan da ikke ha klart å bygge 400 kvm under Paris uten at noen i 'øvrigheta' har sett/skjønt at det har foregått noe! Feks... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 16. september 2004 Skrevet 16. september 2004 Hvordan i helvete har de klart å bygge det der uten at jeg har merket det? Jeg er drittlei boringa til den gale naboen over meg. Han har boret mer eller mindre kontinuerlig siden nyttår. Og det er bare stoler og bord og den slags. En hel by blir jo mye verre. Folk må da ha bemerket støyinga? Innbiller meg at det tross alt bråker en del å bygge en hel underjordsby. Men enig i at det er kult. Jeg har alltid likt folk som lever under jorden i egne verdener, og vurderer faktisk selv å flytte under jorden en dag. Plutselig. Lage noen underjords-festivitaser. Tror det hadde vært stas. 0 Siter
Gjest mallet Skrevet 16. september 2004 Skrevet 16. september 2004 De kan da ikke ha klart å bygge 400 kvm under Paris uten at noen i 'øvrigheta' har sett/skjønt at det har foregått noe! Feks... Katakombene har jo vært der hele tiden, de har ikke bygget alt dette nytt, bare tatt det i bruk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.