Gå til innhold

DAMA MI! Hva skjeeer *hikst*

Anbefalte innlegg

Skrevet

*prøver å ta meg sammen*

*gjør enda et forsøk*

Jeg skjønner ingenting! Hva er som skjer for tiden? Er det været som gjør det? Her får jeg beskjed skriftlig og det hele om at når jeg kommer hjem igjen i dag er håret borte. *snufs*

Dere har ikke sett håret til dama mi, men det alene hadde vært grunn nok til å bli gammel sammen med henne."Jeg elsker langt hår" skrev jeg tilbake, og hva var svaret? "Da får du begynne å spare!" (Det er dama mi, det!)

Hva er det med damer og kort hår? Jeg er på fortvilelsens rand. (ok, det er å ta i litt da.) Er det ingenting jeg kan si for å utsette dette et år eller noe i det minste?

*snyt*

Skrevet

Typisk mannfolk!!!!! Så emosjonelt knyttet til damas lange hår, at det rabler for dem når HUN bestemmer hva hun vil gjøre med SITT hår.

Dama di blir sikkert kjempeflott også med kort hår!

mvh

Skrevet

Typisk mannfolk!!!!! Så emosjonelt knyttet til damas lange hår, at det rabler for dem når HUN bestemmer hva hun vil gjøre med SITT hår.

Dama di blir sikkert kjempeflott også med kort hår!

mvh

Sukker tungt....

Gjest true_love
Skrevet

Haha jeg må le, du er jo litt morsom der du sitter og skriver :)) Dama di sitt hår blir kanskje enda finere når det er kort, vent å se heller før du gråter, ofte så henger mannfolk seg opp i de lange flotte lokkene, men når de får se dama igjen etter en hårklipp så hender det at de faktisk synes det er råsexy med kort hår også. Dessuten så vokser hår ut igjen, kanskje hun finner ut selv at hun vil bare ha kort hår for en periode.

Gjest dame med håret
Skrevet

Jeg har langt fint mykt bølgete hår, men får jeg noe mye skryt for det av ektemannen? NIX!

Kunne han bare hatt en brøkdel av begeistringen som du legger for dagen skule jeg vært fornøyd.

Kanskje jeg skal klippe meg jeg også?

Eller kanskje han ER like begeistret som deg, men bare "glemmer" å si det?

Har DU glemt å si det kanskje? ;-)

Skrevet

Jeg har langt fint mykt bølgete hår, men får jeg noe mye skryt for det av ektemannen? NIX!

Kunne han bare hatt en brøkdel av begeistringen som du legger for dagen skule jeg vært fornøyd.

Kanskje jeg skal klippe meg jeg også?

Eller kanskje han ER like begeistret som deg, men bare "glemmer" å si det?

Har DU glemt å si det kanskje? ;-)

"Jeg har langt fint mykt bølgete hår"

*Stønn*

;)

Nei, du må virkelig ikke klippe deg! Tenk på alle andre menn som kan glede seg over et glimt av håret ditt når du skrider forbi... Din mann er bortskjemt, det er det han er! Han vet ikke hva han har før det er for sent.

Jeg er ikke av dem som har glemt å fortelle hvor himmelsk håret til dama ser ut. Likevel gjør hun det! (Hvordan KAN hun gjøre dette mot meg! *banker knyttnevene i gulvet*)

u r e t t f e r d i g !!

Gjest dame med håret
Skrevet

"Jeg har langt fint mykt bølgete hår"

*Stønn*

;)

Nei, du må virkelig ikke klippe deg! Tenk på alle andre menn som kan glede seg over et glimt av håret ditt når du skrider forbi... Din mann er bortskjemt, det er det han er! Han vet ikke hva han har før det er for sent.

Jeg er ikke av dem som har glemt å fortelle hvor himmelsk håret til dama ser ut. Likevel gjør hun det! (Hvordan KAN hun gjøre dette mot meg! *banker knyttnevene i gulvet*)

u r e t t f e r d i g !!

"Din mann er bortskjemt, det er det han er! Han vet ikke hva han har før det er for sent."

Dette er historien om mitt liv. Ikke bare om håret.... :-(

Skrevet

Si ifra at om hun klipper seg kort, så anlegger du bart, kinnskjegg eller noe annet. Så kan jo du barbere det bort når håret hennes har vokst ut.

Kald krig!

Skrevet

"Din mann er bortskjemt, det er det han er! Han vet ikke hva han har før det er for sent."

Dette er historien om mitt liv. Ikke bare om håret.... :-(

Huff da! Det minner meg om et fint dikt jeg leste her om dagen. Jeg skal gi det til deg nå :)

Du måtte kikke

i din timemanager

for å avgjøre

når og hvor

du hadde ledig tid

til familiesamtaler

Med kryssede ben

og korslagte armer

tronet du

i den stol

der setet var høyest

og jeg ble lavest

Med et tilbaketrukket

overblikk fremsa du de

monologer du trodde

var intime

og familievennlige

Aldri forsto du

at hvert ord

hver gang

hvert sekund

i de stundene

fjernet deg

fra meg

Jeg krysset mine

ben brant din

timemanager

fremsa mine

minologer tok

dine penger

og gikk

Skrevet

Svært trist sak.... Ring henne å be om at de klipper av en hestehale så kan du kose med den :-)

Skrevet

Du er mega egoistisk!!

Har du tenkt på hvor mye stell et flott langt hår krever?Vi damer må få lov til gjøre med utseende vårt som vi vil og ikke la vær for å behage mannen.Hadde det vært min partner så hadde jeg begynt å lure på hva han egentlig brydde seg om når det gjaldt meg:.Personligheten eller utseende.Og jeg får jo gå utifra at du elsker henne uansett hvordan hun ser ut eller kler seg for den saks skyld.

Synes at du skal støtte henne og si at selv om du synes langt hår er pent så er hun likevel den nydeligste for deg i hele verden.Gi henne også en bukett med blomster og du skal se at kvelden blir suveren!

Skrevet

Du er mega egoistisk!!

Har du tenkt på hvor mye stell et flott langt hår krever?Vi damer må få lov til gjøre med utseende vårt som vi vil og ikke la vær for å behage mannen.Hadde det vært min partner så hadde jeg begynt å lure på hva han egentlig brydde seg om når det gjaldt meg:.Personligheten eller utseende.Og jeg får jo gå utifra at du elsker henne uansett hvordan hun ser ut eller kler seg for den saks skyld.

Synes at du skal støtte henne og si at selv om du synes langt hår er pent så er hun likevel den nydeligste for deg i hele verden.Gi henne også en bukett med blomster og du skal se at kvelden blir suveren!

En fin tanke :) Takk for forslaget!

Skrevet

Har du tilbudt deg å vaske og stelle håret hennes evt betalt for å få det gjort?

Skrevet

Kjøp en parykk til henne da som hun kan bruke av og til...

Det er merkelig det der med mannfolk og langt hår. Selv har jeg å halvlangt pasjeklipt hår, men tidlig på 90-tallet hadde jeg kort hår. Men så gikk jeg og kjøpte meg parykk med hår ned til hoftene, og det var merkbar og stor forskjell på mannfolks oppmerksomhet når jeg hadde på meg parykken. Samme dama, klær osv, men langt hår.

Men det kan bli litt varmt med parykk da, men litt moro å endre på utseende.

Skrevet

Kjøp en parykk til henne da som hun kan bruke av og til...

Det er merkelig det der med mannfolk og langt hår. Selv har jeg å halvlangt pasjeklipt hår, men tidlig på 90-tallet hadde jeg kort hår. Men så gikk jeg og kjøpte meg parykk med hår ned til hoftene, og det var merkbar og stor forskjell på mannfolks oppmerksomhet når jeg hadde på meg parykken. Samme dama, klær osv, men langt hår.

Men det kan bli litt varmt med parykk da, men litt moro å endre på utseende.

Åkeeeeey...

Kanskje det er best at hun har kort hår likevel!! ;)

hehe...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...