Gå til innhold

DAMA MI! Hva skjeeer *hikst*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åkeeeeey...

Kanskje det er best at hun har kort hår likevel!! ;)

hehe...

Nå er det svært sjelden man går fra "rumpe-langt" har til "pin-kort" så det er sikkert en mellomting. Lov oss at du deler reaksjonen din med oss etterpå da :-)

Skrevet

Nå er det svært sjelden man går fra "rumpe-langt" har til "pin-kort" så det er sikkert en mellomting. Lov oss at du deler reaksjonen din med oss etterpå da :-)

Tro meg, hun er typen til å gjøre noe sånt spontant. Hun vet ikke hva "mellomting" betyr, og det er det både fordeler og ulemper ved. Ulempe denne gangen! (vræl!)

Joda, skal dele skriket med dere, jeg.

Skrevet

Selv elsker jeg langt hår og er sammen med en som elsker kort.

Noget skal det være.

Skrevet

Du må nok bare la henne prøve. Er du heldig liker hun det ikke, og så sparer hun det langt igjen :-) Jeg er ikke så glad i kort hår jeg heller, men helt langt kan også være litt kjedelig.

Skrevet

Du er mega egoistisk!!

Har du tenkt på hvor mye stell et flott langt hår krever?Vi damer må få lov til gjøre med utseende vårt som vi vil og ikke la vær for å behage mannen.Hadde det vært min partner så hadde jeg begynt å lure på hva han egentlig brydde seg om når det gjaldt meg:.Personligheten eller utseende.Og jeg får jo gå utifra at du elsker henne uansett hvordan hun ser ut eller kler seg for den saks skyld.

Synes at du skal støtte henne og si at selv om du synes langt hår er pent så er hun likevel den nydeligste for deg i hele verden.Gi henne også en bukett med blomster og du skal se at kvelden blir suveren!

Gi deg da.

Jeg liker ikke at mannen min sparer til sjegg. Synes han ser eldre og strengere ut.

Og ja jeg sier fra.

Han sier også fra til meg om han synes håret har blitt for langt. Han liker best halvlangt.

Men er ikke alltid vi hører på hverandre da.

Vi har heldigvis egne meninger også.

Men vi tåler å høre hverandres meniger altså. Skulle bare mangle.

Skrevet

Du er mega egoistisk!!

Har du tenkt på hvor mye stell et flott langt hår krever?Vi damer må få lov til gjøre med utseende vårt som vi vil og ikke la vær for å behage mannen.Hadde det vært min partner så hadde jeg begynt å lure på hva han egentlig brydde seg om når det gjaldt meg:.Personligheten eller utseende.Og jeg får jo gå utifra at du elsker henne uansett hvordan hun ser ut eller kler seg for den saks skyld.

Synes at du skal støtte henne og si at selv om du synes langt hår er pent så er hun likevel den nydeligste for deg i hele verden.Gi henne også en bukett med blomster og du skal se at kvelden blir suveren!

Typisk kvinnesvar. Kvinner passer på utseendet og bruker mye tid på å stelle seg når de er single, men så fort de fanger en mann så lar de seg selv forfalle. Da er det ikke så viktig lenger, de har jo en mann.

Jeg tror på å pynte seg for den andre. Dette inkluderer å være pen på håret. Dersom den andre liker langt hår så bør dette tas med i vurderingen.

En er ikke kun glad i personligheten til den andre, også utseendet er viktig.

Skrevet

Typisk mannfolk!!!!! Så emosjonelt knyttet til damas lange hår, at det rabler for dem når HUN bestemmer hva hun vil gjøre med SITT hår.

Dama di blir sikkert kjempeflott også med kort hår!

mvh

På lik linje med at det rabler for kvinner når mannen bestemmer seg for å anlegge f.eks. helskjegg, selv om det er HAN som bestemmer om HAN vil ha skjegg eller ikke.

Skrevet

På lik linje med at det rabler for kvinner når mannen bestemmer seg for å anlegge f.eks. helskjegg, selv om det er HAN som bestemmer om HAN vil ha skjegg eller ikke.

Enig - ville aldri falle meg inn å kreve at gubben skal være glattbarbert eller å ha skjegg - så lenge det er rent og velstelt!

Dama kan jo bli like vakker med en kort frisyre!

Skrevet

Hehe, veldig morsomt svar hun ga deg.

;oD

Ja, hun har alltid vært en liten råtass, og med særdeles eksklusiv humor ;)

Skrevet

Tror nok ikke hun ombestemmer seg. Bedre å la det skje, og håpe hun ikke liker det selv, da. ;)

Eller at hun trives med det en stund, for så å gå tilbake til langt hår igjen.

Been there, done that osv. Mannen min er glad jeg "tok til vett" og fikk langt hår igjen ;)

Skrevet

Tror nok ikke hun ombestemmer seg. Bedre å la det skje, og håpe hun ikke liker det selv, da. ;)

Eller at hun trives med det en stund, for så å gå tilbake til langt hår igjen.

Been there, done that osv. Mannen min er glad jeg "tok til vett" og fikk langt hår igjen ;)

Jepp! Menn liker best kvinner med langt hår, skjørt, høye hæler og gjerne en nydelig bluse!

Stakkars mannen min...:-)

Gjest Kortklipt
Skrevet

Jepp! Menn liker best kvinner med langt hår, skjørt, høye hæler og gjerne en nydelig bluse!

Merkelig, det der. Jg hadde langt hår før - fikk mange komplimenter for at det var vakkert etc. Så gikk jeg møkk lei, og klipte meg pinnkort - og jeg har aldri opplevd så mye oppmerksomhet som da! Og det var ofte menn som hadde likt mitt lange hår, men som nå _elsket_ min nye look. (som var ganske rå, når jeg ser tilbake på det. Valset rundt i en lærfrakk fra syttitallet - det gav hvis litt domina assosiasjoner for enkelte - he he he -

Skrevet

he he

;)

Skrevet

Typisk kvinnesvar. Kvinner passer på utseendet og bruker mye tid på å stelle seg når de er single, men så fort de fanger en mann så lar de seg selv forfalle. Da er det ikke så viktig lenger, de har jo en mann.

Jeg tror på å pynte seg for den andre. Dette inkluderer å være pen på håret. Dersom den andre liker langt hår så bør dette tas med i vurderingen.

Nei nå tar du jaggu hardt i.

Hvis du snur det hele på hodet, så stemmer det mye bedre.

Kvinner er mye mer opptatt av å ta vare på seg selv, både kropp og helse enn det mange menn er, også etter x antall unger.

Har sett så mange forfalne, dvaske menn med magen hengende utenfor buksekanten.

Når menn kommer opp i en viss alder driter de i det meste, og tror de har draget på damer uansett. Usj.

(Gjelder heldigvis ikke alle da)

Gjest mange flotte gifte damer
Skrevet

Det er sikkert noen, men min erfaring er at de fleste som var opptatt av å se godt ut før de etablerte seg, er det også videre i livet.

Nå faller ofte flere ting sammen, som at kvinner som etablerte seg for noen år siden, også er de som har gjennomgått noen svangerskap, fødsler og ammeperioder, som ofte setter noen spor. Bl.a mister mange mye hår i slike perioder, så det tykke lange håret er ikke så tykt lenger, og tar seg bedre ut kort osv.

Men småbarnsmødre som ikke har partner ser ikke noe flottere ut enn småbarnsmødre som har partner. Så jeg vil ikke si at det har noe med at de har kapret en mann og gir blaffen.

men stort sett synes jeg det heler er mennene som lar seg forfalle.

Det er flere kvinner enn menn som trener regelmessig, går regelmessig til frisør og som anstrenger seg litt for å se ok ut i klesveien osv.

Skrevet

Du er mega egoistisk!!

Tull og tøys, langt hår krever ikke så mye styr!

Jeg har langt, bølgete hår helt med til midja, og alt jeg gjør er å vaske det (shampoo og hårkur), så er det bare å la det tørke av seg selv. Klart det tar litt tid, så det er ikke noe en gjør på morran før en drar på jobb, men på kveldstid.

De få gangene i mitt liv jeg har hatt kort hår, har det vært mye mer jobb med håret. Fram med føhner hver eneste dag, for det står til alle kanter når en våkner. Føhn og styr etter hårvask. Sliter mye mer på håret.

Dessuten koster kort hår mye mer å ha enn langt hår. Må klippes ofte for å være i fasong, en må bruke mer stylingprodukter.

Husker forresten jeg gråt sårt forrige gang jeg klippet meg kort, angret så fælt, og det tar jo så lang tid før det vokser ut igjen.

Aldri mer!

Skrevet

men så fort de fanger en mann --------------------------------------------

Sitat fra ingen ringere enn Petter Smart.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...