serendipity Skrevet 16. september 2004 Forfatter Skrevet 16. september 2004 Jeg ble kjempeoverrasket, jeg. Visste ikke at de hadde problemer engang, jeg. Det er visst lenge siden jeg har lest Se&Hør... Jeg har vært mye hos tannlengen den siste tiden, skjønner du ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 16. september 2004 Skrevet 16. september 2004 Jeg har vært mye hos tannlengen den siste tiden, skjønner du ;-) LOL! Jeg var også helt uoppdatert på dette og hadde ikke fått med meg noen rykter. Er ikke lenge siden jeg leste om Alexandra i HENNE.... 0 Siter
Gjest dimi Skrevet 16. september 2004 Skrevet 16. september 2004 http://kongehuset.dk/artikel.php?id=64059 0 Siter
serendipity Skrevet 16. september 2004 Forfatter Skrevet 16. september 2004 Ser yngst ut, kanskje, men er eldst. Og utrolig nusselig, da. :-D ÆÆÆ... nei det syntes jeg ikke. Jo , nusselig må være ordet. Ser iallefall litt lite mann ut for meg.. 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 16. september 2004 Skrevet 16. september 2004 Ser yngst ut, kanskje, men er eldst. Og utrolig nusselig, da. :-D Enig med deg, Fredrik er kjekk synes jeg!Og han er eldst, de er bare to, men sønnene til Joachim er i arverekken etter Fredrik, inntil han og Mary har fått arvinger :-) 0 Siter
Gjest '!-o-!' Skrevet 16. september 2004 Skrevet 16. september 2004 Enig med deg, Fredrik er kjekk synes jeg!Og han er eldst, de er bare to, men sønnene til Joachim er i arverekken etter Fredrik, inntil han og Mary har fått arvinger :-) Han ser liksom ut som en av dem man får lyst til å være ekstra snill mot. :-D 0 Siter
Mistera Skrevet 16. september 2004 Skrevet 16. september 2004 Ser yngst ut, kanskje, men er eldst. Og utrolig nusselig, da. :-D hehe... han er jo litt av en Sjarmprins også da;) Hadde ikke hatt noe imot å blitt dronning der i gården nei:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.