Gjest Dame55 Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Det er så mange delte meninger om tran for tiden. Jeg har tatt tran i hele mitt liv, 54 år nå og er veldig sjelden forkjøla. Ikke noe rart jeg har troen på tran da. Har også gitt det til mine barn i hele oppveksten og de har klart seg bra de også. Nå sverges det heller til Omega-3 i tablettform. T.o.m trankapsler blir frarådet av ansatte i helsekost. Noen med erfaring her? mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Grunnen til at man er litt skeptiske til vanlig tran er at oljen er gammel og harsknet. Den er ikke tilsatt antioksydanter som motvirker fortsatt harskning i kroppen. I tillegg er deler av den syntetisk fremstilt. Jeg sverger til fettsyrer som er tilsatt E-vitamin slik at oljen holder seg fersk lenger, som ikke har lang holdbarhet og som ikke er syntetisk fremstilt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.