Gå til innhold

Hvor mange nick?


Gjest ta en titt du

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest ta en titt du

Er det ikke bare Lindis jenta som er brukt, da?

Ja hvem vet, synes det er mye merkelig i den tråden.

MEN, det kan jo hende at det er jeg som har antennene for langt ute også;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hvem vet, synes det er mye merkelig i den tråden.

MEN, det kan jo hende at det er jeg som har antennene for langt ute også;o)

merkelig at det er stort sett folk som selv ikke tør å ta seg fast nick som oftest lager bråk om at andre angivelig bruker flere... en ide å passe litt på seg selv også og ikke bare andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke bare Lindis jenta som er brukt, da?

Jeg også skulle tro at det er bare dette nicket som er brukt av den ene "kverulanten".

Det at det er noen andre ukjente/anonyme nick i tråden betyr jo ikke at alt kommer fra den samme, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ta en titt du

merkelig at det er stort sett folk som selv ikke tør å ta seg fast nick som oftest lager bråk om at andre angivelig bruker flere... en ide å passe litt på seg selv også og ikke bare andre?

Her var det ikke snakk om å bruke flere nick generellt, men å bruke flere nick i én tråd for å kunne støtte seg selv.

Jeg har til opplysning ett fast, beskyttet nick til vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ta en titt du

Jeg også skulle tro at det er bare dette nicket som er brukt av den ene "kverulanten".

Det at det er noen andre ukjente/anonyme nick i tråden betyr jo ikke at alt kommer fra den samme, eller?

Var bare måten det ble skrevet på av flere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det ikke snakk om å bruke flere nick generellt, men å bruke flere nick i én tråd for å kunne støtte seg selv.

Jeg har til opplysning ett fast, beskyttet nick til vanlig.

men det tør du åpenbart ikke å bruke når du skal klage på andre. Feiging.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men det tør du åpenbart ikke å bruke når du skal klage på andre. Feiging.

Jeg skjønner jo godt at noen vil være anonyme, da, særlig når vi vet at en av de mest aktive bråkmakerne her inne har en tendens til å velge seg ut "yndlingsoffer".

Det må da være lov av og til til å være mer anonym enn man er med sitt vanlige nick.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Enda-et-nick

men det tør du åpenbart ikke å bruke når du skal klage på andre. Feiging.

...for det er vel lov å bruke flere nick? Ikke alltid det passer å bruke det samme, liksom... Er det bare det som ligger i profilen som er beskyttet...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner jo godt at noen vil være anonyme, da, særlig når vi vet at en av de mest aktive bråkmakerne her inne har en tendens til å velge seg ut "yndlingsoffer".

Det må da være lov av og til til å være mer anonym enn man er med sitt vanlige nick.....

vel...tør man ikke stå for det man skriver får man la være :) bare irriterer meg over sånt anonymt angiveri som har blitt utbredt her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...for det er vel lov å bruke flere nick? Ikke alltid det passer å bruke det samme, liksom... Er det bare det som ligger i profilen som er beskyttet...?

det er sikkert lov men da er det jo fantastisk idiotisk å kritisere andre for at de bruker flere nick, når de gjør det selv. Uansett om det er i samme tråd eller ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Enda-et-nick

det er sikkert lov men da er det jo fantastisk idiotisk å kritisere andre for at de bruker flere nick, når de gjør det selv. Uansett om det er i samme tråd eller ikke...

Jeg er ganske ny her i DOL, og bare lurer litt.(Men synes kanskje det er litt annerledes å bruke flere nick i samme tråd, enn i forskjellige tråder..?) Vet du det om beskyttet..? Finner helt sikkert svaret selv et sted...:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ta en titt du

men det tør du åpenbart ikke å bruke når du skal klage på andre. Feiging.

Klage? Ser nok ikke på dette som en klage, da jeg ikke har deltatt i tråden selv.

Men kanskje en hjelp for andre...?

Giiiid, er ikke jeg omtenksomsfull;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ta en titt du

det er sikkert lov men da er det jo fantastisk idiotisk å kritisere andre for at de bruker flere nick, når de gjør det selv. Uansett om det er i samme tråd eller ikke...

Så du har ikke noe imot at en og samme person svarer deg med forskjellige nick, kun for å støtte seg selv?

Jeg synes det er meeeget patetisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ta en titt du

vel...tør man ikke stå for det man skriver får man la være :) bare irriterer meg over sånt anonymt angiveri som har blitt utbredt her...

Er man ikke anonym uansett da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ta en titt du

Jeg også skulle tro at det er bare dette nicket som er brukt av den ene "kverulanten".

Det at det er noen andre ukjente/anonyme nick i tråden betyr jo ikke at alt kommer fra den samme, eller?

Ser i tråden nå at det er innlegg fra flere forskjellige som er slettet.

Jeg hadde nok rett i mine misstanker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel...tør man ikke stå for det man skriver får man la være :) bare irriterer meg over sånt anonymt angiveri som har blitt utbredt her...

Skal man ikke få ha det noe lunde ok her på DOL da, uten at småbarna får fritt spillerom?

Vi har mistet mange av de gamle bare pga desse provokatørene og det syntes svært få av oss er noe koselig...Bare du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er man ikke anonym uansett da?

Man er anonym i det henseende at man ikke vet navn og utseende men personlighetene til de forskjellige nickene er da tilstede. Og de kjenner man etter en stund. Derfor er det kjipt med anonyme folk som skifter nick.

Jeg svarer mye heller på et spørsmål fra et kjent nick enn et anonymt som ditt nå "ta en titt du".

Men jeg ser nødvendigheten av å bruke anonyme nick ved svært personlige spørsmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...