Gå til innhold

Hvor mange nick?


Gjest ta en titt du

Anbefalte innlegg

Skal man ikke få ha det noe lunde ok her på DOL da, uten at småbarna får fritt spillerom?

Vi har mistet mange av de gamle bare pga desse provokatørene og det syntes svært få av oss er noe koselig...Bare du?

"OK" og "koselig"? Jeg trodde dette var et nettsted for informasjon og diskusjon, ikke syklubb for kjerringer som vil kose seg. Men det har det tydeligvis blitt. Og dette hysteriet rundt enkelte som går litt over stag tar jo helt av. Dere kaster dere over alle nye nick og beskylder dem for å være provokatører. Ikke rart det blir lite tilsig av nye stort frafall da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ta en titt du

Man er anonym i det henseende at man ikke vet navn og utseende men personlighetene til de forskjellige nickene er da tilstede. Og de kjenner man etter en stund. Derfor er det kjipt med anonyme folk som skifter nick.

Jeg svarer mye heller på et spørsmål fra et kjent nick enn et anonymt som ditt nå "ta en titt du".

Men jeg ser nødvendigheten av å bruke anonyme nick ved svært personlige spørsmål.

Jeg valgte å være anonym, da jeg har brent meg på at jeg ikke var det før en gang, i en lignende sak.

Vedkommende jeg snakker om "kopierte" da mitt nick, og missbrukte det ved å slenge dritt til andre i flere forskjellige innlegg.

Mulig det er flere som kjenner meg igjen nå;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg valgte å være anonym, da jeg har brent meg på at jeg ikke var det før en gang, i en lignende sak.

Vedkommende jeg snakker om "kopierte" da mitt nick, og missbrukte det ved å slenge dritt til andre i flere forskjellige innlegg.

Mulig det er flere som kjenner meg igjen nå;o)

Hvis du blir kopiert må du bare hyle ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"OK" og "koselig"? Jeg trodde dette var et nettsted for informasjon og diskusjon, ikke syklubb for kjerringer som vil kose seg. Men det har det tydeligvis blitt. Og dette hysteriet rundt enkelte som går litt over stag tar jo helt av. Dere kaster dere over alle nye nick og beskylder dem for å være provokatører. Ikke rart det blir lite tilsig av nye stort frafall da...

det mangler et "og" før "stort" i siste setning... (men det blir vel slettet snart uansett så det spiller vel ingen rolle hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det mangler et "og" før "stort" i siste setning... (men det blir vel slettet snart uansett så det spiller vel ingen rolle hehe)

Tror du maiken er på ferde her også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klage? Ser nok ikke på dette som en klage, da jeg ikke har deltatt i tråden selv.

Men kanskje en hjelp for andre...?

Giiiid, er ikke jeg omtenksomsfull;o)

Men hvorfor bruker du ikke nicket ditt nå da?

".........................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ta en titt du

Mail til webbis, si ifra på åpent forum og meldinger. Ingen ønsker å få kopiert nicket sitt.

Dette vet webbis om.

Men tviler på at denne provokatøren tar hensyn til det webbis anmoder ham/henne om.

Så hvis vedkommende går ut i mange tråder og lager kvalm med andres nick, så blir det en stor jobb for webbis å slette alt.

Derfor er jeg anonym nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ta en titt du

Tror du maiken er på ferde her også?

Maiken er her kun på dagtid frem til klokka er ca 17.

Hvem var det du trodde var Maiken i denne tråden da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"OK" og "koselig"? Jeg trodde dette var et nettsted for informasjon og diskusjon, ikke syklubb for kjerringer som vil kose seg. Men det har det tydeligvis blitt. Og dette hysteriet rundt enkelte som går litt over stag tar jo helt av. Dere kaster dere over alle nye nick og beskylder dem for å være provokatører. Ikke rart det blir lite tilsig av nye stort frafall da...

hæ? svært så Grumpy du var da!

Har hatt det kanske ok og koselig siden jeg begynnte her i 98 og ja det er et sted for info og diskusjoner men ikke provosering spesielt når det går på å såre andre mennesker, lyve seg til erfaringer, diskutere med seg selv, støtte seg selv med flere nick osv... Da blir det bare utrivelig å være her!

Hva som gjør at du liker de som provoserer kan man nesten bare tenke seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser i tråden nå at det er innlegg fra flere forskjellige som er slettet.

Jeg hadde nok rett i mine misstanker.

Når webbis sletter innlegg fra en, f.eks. lindis, så blir det alltid en del andre innlegg som blir med i dragsuget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ta en titt du

Når webbis sletter innlegg fra en, f.eks. lindis, så blir det alltid en del andre innlegg som blir med i dragsuget.

Jepp, men har nok stor tro for at det var flere nick av samme person der også;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ta en kikk du

Jeg valgte å være anonym, da jeg har brent meg på at jeg ikke var det før en gang, i en lignende sak.

Vedkommende jeg snakker om "kopierte" da mitt nick, og missbrukte det ved å slenge dritt til andre i flere forskjellige innlegg.

Mulig det er flere som kjenner meg igjen nå;o)

Tenkte meg det var deg ja, har du ikke bedre ting å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lindis jenta

Dette vet webbis om.

Men tviler på at denne provokatøren tar hensyn til det webbis anmoder ham/henne om.

Så hvis vedkommende går ut i mange tråder og lager kvalm med andres nick, så blir det en stor jobb for webbis å slette alt.

Derfor er jeg anonym nå.

Vil bare opplyse deg om at du tok feil - igjen. Det var ikke brukt flere nick av meg i den tråden hvertfall. Men du er jo blitt helt syk når det gjelder det der. NÅ er det jo dere som hyler Maiken som lager mest bråk her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare opplyse deg om at du tok feil - igjen. Det var ikke brukt flere nick av meg i den tråden hvertfall. Men du er jo blitt helt syk når det gjelder det der. NÅ er det jo dere som hyler Maiken som lager mest bråk her inne.

Men du ble slettet sammen med mine innlegg og sikkert et par andre sine også. Men det er ingen tvil om at du var provokatøren her. For mine innlegg handlet bare om hvor lang tid det tok å tørke langt hår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lindis jenta

Men du ble slettet sammen med mine innlegg og sikkert et par andre sine også. Men det er ingen tvil om at du var provokatøren her. For mine innlegg handlet bare om hvor lang tid det tok å tørke langt hår.

Hva var så provoserende ved det jeg skrev? Er folk så hårsåre her inne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var så provoserende ved det jeg skrev? Er folk så hårsåre her inne?

Det er webbis som sletter, ikke jeg.

Og jeg tror at folk blir lettere slettet når de ikke bruker registrert nick.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...