Gå til innhold

inaktive p-piller

Anbefalte innlegg

Skrevet

Loette 28... brett med 21 aktive piller og 7 inaktive.. Disse inaktive, gjør de ingenting fra eller til? Er de der bare for at man ikke skal glemme når man skal begynne på nytt brett?

Med andre ord: er det nødvendig å ta dem?

Skrevet

Du trenger ikke ta dem nei, de er bare for at du skal huske å ta de aktive igjen. Trenger du dem ikke kan du få 21 pillers brett da.

Skrevet

Du trenger ikke ta dem nei, de er bare for at du skal huske å ta de aktive igjen. Trenger du dem ikke kan du få 21 pillers brett da.

det er bare det at felleskatalogen.no har inbilt meg at det ikke finnes loette 21 i motsetning til hva det gjør med andre typer p-piller. Var derfor jeg lurte på om grunnen er at man også bør ta de siste 7?

Er du helt sikker på at svaret ditt gjelder loette, og ikke generelt for p-piller?

http://www.felleskatalogen.no/default.asp?mainPage=/ecom/StaticPages/NO/EA323682-24A2-42D0-BB92-A96BD162F953/BD8C0A83-17C0-4F5E-A622-702052781BB7/3940E8CE-2D00-429F-B434-6282E7AAB5BC.asp

Skrevet

det er bare det at felleskatalogen.no har inbilt meg at det ikke finnes loette 21 i motsetning til hva det gjør med andre typer p-piller. Var derfor jeg lurte på om grunnen er at man også bør ta de siste 7?

Er du helt sikker på at svaret ditt gjelder loette, og ikke generelt for p-piller?

http://www.felleskatalogen.no/default.asp?mainPage=/ecom/StaticPages/NO/EA323682-24A2-42D0-BB92-A96BD162F953/BD8C0A83-17C0-4F5E-A622-702052781BB7/3940E8CE-2D00-429F-B434-6282E7AAB5BC.asp

Ja, jeg er helt sikker på det. Men er nok kanskje riktig ja at akkurat det merket bare har 28 piller varianten.

Jeg har prøvd merket selv, men kunne ikke bruke det, siden det ga noe enormt med bivirkninger hos meg. Jeg husker jeg spurte om jeg måtte ta de uaktive.

Skrevet

Ja, jeg er helt sikker på det. Men er nok kanskje riktig ja at akkurat det merket bare har 28 piller varianten.

Jeg har prøvd merket selv, men kunne ikke bruke det, siden det ga noe enormt med bivirkninger hos meg. Jeg husker jeg spurte om jeg måtte ta de uaktive.

OK. Takk for svar :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...