Gjest Sheena Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Jeg går bare opp i vekt. Jeg vil gå ned.. Har begynt å spise sunt. Kuttet ut godteri/snacks, kaker, kjeks ol. Spiser frokost (2 brødskiver), lunsj (3 brødskiver), middag og kvelds (2 knekkebrød). Passer nøye på hva middagen er laget av og spiser masse grønnsaker. I tillegg svømmer og sykler jeg en gang i uken. Min store last er at jeg fortsatt drikker øl... Hvis jeg drikker ca 3 liter øl i uken. Er dette da nok til at alt det andre ikke betyr noe? Jeg har tatt vekk alle de andre tingene som skulle være kjipe... Bmien er på 34, så jeg trenger å gå ned. Men jeg får det ikke til. Hva skal jeg gjøre? Jeg kan ikke ditche ølen også. For snart forsvinner hele livslysten. Jeg trenger noe. Klarer ikke å leve helt uten alt jeg elsker.... Så hva i all verden gjør jeg??? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IngenLurerDenneGutten Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 En dag med trim i uka er nok for lite. Spe på til tre dager i uken. Jeg trener 3-4 økter i uka med tunge vekter, å jeg er en gammel mann. Jeg frotser også med go`-saker i helgene, som øl biff osv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mikronesia Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Øl inneholder maaaaasse kalorier. Har du lyst til å gå ned i vekt? Da bør du være villig til å ofre noen "goder" 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sheena Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Øl inneholder maaaaasse kalorier. Har du lyst til å gå ned i vekt? Da bør du være villig til å ofre noen "goder" Jeg har jo ofret "noen" goder som du sier. Jeg har jo ofret alt utenom øl... Og litt av poenget mitt er at jeg ikke fungerer hvis jeg ikke kan kose meg med noen ting... Hodet mitt begynner å flippe meg litt for mye ut da! Jeg ville ha ideer til hva jeg kan gjøre, men beholde noe godt... Hvis du er med på tanken. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jambalaya Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 En dag med trim i uka er nok for lite. Spe på til tre dager i uken. Jeg trener 3-4 økter i uka med tunge vekter, å jeg er en gammel mann. Jeg frotser også med go`-saker i helgene, som øl biff osv. Litt upresist av meg. Jeg sykler en dag og svømmer en dag. I tillegg tar jeg sit-ups hver dag jeg ikke er med kjæresten. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sheena Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 En dag med trim i uka er nok for lite. Spe på til tre dager i uken. Jeg trener 3-4 økter i uka med tunge vekter, å jeg er en gammel mann. Jeg frotser også med go`-saker i helgene, som øl biff osv. Litt upresist av meg. Jeg sykler en dag og svømmer en dag. I tillegg tar jeg sit-ups hver dag jeg ikke er med kjæresten. (vet ikke hvorfor Jambalaya kom der...) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dame55 Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Litt upresist av meg. Jeg sykler en dag og svømmer en dag. I tillegg tar jeg sit-ups hver dag jeg ikke er med kjæresten. Ja, er masse kalorier i øl. Synes du drikker mange øl pr. uke. Trim mere ihvertfall. Begynn å gå raske turer, helst en halv time daglig. Etterhvert kan du kanskje gå over til å jogge. Både å gå og/eller jogge merkes etterhvert og kommer du inn i "tralten" så blir det en nødvendighet, kroppen vil ha den mosjonen. En liten trøst tilslutt: jeg har 8 ukers sommerferie og har lett for å kose meg med litt øl eller vin daglig uten å gå nevneverdig opp i vekt etter ferien. MEN, jeg er flink til å passe på å trimme. Lykke til! mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mikronesia Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Jeg har jo ofret "noen" goder som du sier. Jeg har jo ofret alt utenom øl... Og litt av poenget mitt er at jeg ikke fungerer hvis jeg ikke kan kose meg med noen ting... Hodet mitt begynner å flippe meg litt for mye ut da! Jeg ville ha ideer til hva jeg kan gjøre, men beholde noe godt... Hvis du er med på tanken. Vel... Det eneste du kan gjøre for å gå ned i vekt er å forbrenne mer enn du tar inn av kalorier. Om du ikke klarer å kutte ut øllen så får du trene litt mer. Jeg er selverklært sjokoholiker, men så trener jeg 4-5 ganger i uka også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Excelsion Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Like mye kalorier i øl som i melk/brus osv. Gjerne ikke samme type, men det er iallefall like mange.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.