Gå til innhold

Iron Maiden spørsmål...

Anbefalte innlegg

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Hva heter albumet låta "No more lies" finnes på?

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Dance of Death

Takk til dere begge.

Skrevet

Er du Maiden fan? *humre* Er du over 30 da, eller er de populære enda?

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Er du Maiden fan? *humre* Er du over 30 da, eller er de populære enda?

He-he, jeg er en av de eldste her inne. Her går mye på gammel blues som Leo Kottke, John Hurt osv. Men undommene i huset spiller mye bra, noe kjøper jeg. "Dance of Death" ble nå bestillt.

Skrevet

He-he, jeg er en av de eldste her inne. Her går mye på gammel blues som Leo Kottke, John Hurt osv. Men undommene i huset spiller mye bra, noe kjøper jeg. "Dance of Death" ble nå bestillt.

Ah, så det er barna som hører på det? Hadde Killer på kasett i min pure ungdom. Også fant jeg for noen år siden ut at en bekjent hadde masse plater, da vi var på en fest der. Men lykken var ikke langvaring, vi fikk så mye pepper at det raskt var tilbake til Mr.Music. Bra musikk, men jeg tror nesten jeg må være full for å orke mye av det nå ;-)

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Ah, så det er barna som hører på det? Hadde Killer på kasett i min pure ungdom. Også fant jeg for noen år siden ut at en bekjent hadde masse plater, da vi var på en fest der. Men lykken var ikke langvaring, vi fikk så mye pepper at det raskt var tilbake til Mr.Music. Bra musikk, men jeg tror nesten jeg må være full for å orke mye av det nå ;-)

Jeg har omrent all vinylen jeg kjøpte på 60-70-tallet, men noe er gått fløyten.

Skrevet

Jeg skjønner godt at du tar vare på de, men ikke hva som er så bra med vinyl, kontra CD.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Jeg skjønner godt at du tar vare på de, men ikke hva som er så bra med vinyl, kontra CD.

CD har nok kjørt fra vinyl for lenge siden. Men det finnes jo de som har vinyl-drivverk som låter kjempebra - men de er dyre. Forsell f.eks.

Skrevet

Kult med litt Maiden. Var verdens største Maiden-fan fra jeg var rundt 10 til jeg så dem i Drammenshallen i 1990 (tror jeg det var...), og de nærmest var blitt en parodi på seg selv.

Anthrax - oppvarmerne - overgikk dem enkelt.

Men det hender jeg setter på litt Maiden. Dog ikke noe så nytt som låta du nå spør om. Seventh Son... var det siste gode Maiden-albumet. For øvrig et sterkt undervurdert album.

Jeg skulle på nostalgikonsert med dem i fjor høst, men noe kom i veien og jeg måtte snike meg unna. Selv om jeg hadde billet.

Rart. De er mer populære nå enn noensinne. Ganske perverst å tenke på.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Kult med litt Maiden. Var verdens største Maiden-fan fra jeg var rundt 10 til jeg så dem i Drammenshallen i 1990 (tror jeg det var...), og de nærmest var blitt en parodi på seg selv.

Anthrax - oppvarmerne - overgikk dem enkelt.

Men det hender jeg setter på litt Maiden. Dog ikke noe så nytt som låta du nå spør om. Seventh Son... var det siste gode Maiden-albumet. For øvrig et sterkt undervurdert album.

Jeg skulle på nostalgikonsert med dem i fjor høst, men noe kom i veien og jeg måtte snike meg unna. Selv om jeg hadde billet.

Rart. De er mer populære nå enn noensinne. Ganske perverst å tenke på.

Jeg har vel aldri vært nò fan av Maiden, men den baladen ungdommene spille på andre siden av veggen her er ikke så verst.

Skrevet

Jeg har vel aldri vært nò fan av Maiden, men den baladen ungdommene spille på andre siden av veggen her er ikke så verst.

Jeg imponeres over at ungdom i dag hører på Maiden.

I den ekstreme jungelen av søppel som spilles på radioen, MTV og VG-lista, så forteller det meg at det faktisk er håp for verden.

En dag vil vi alle kunne leve i symbiose med hverandre.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Jeg imponeres over at ungdom i dag hører på Maiden.

I den ekstreme jungelen av søppel som spilles på radioen, MTV og VG-lista, så forteller det meg at det faktisk er håp for verden.

En dag vil vi alle kunne leve i symbiose med hverandre.

Apropo symbiose, var det ikke Patos som produserte dem: http://home.online.no/~jandors/patos_symphonic.html

Kjøp Norsk;-)

Skrevet

Da vet jeg hva vi skal gjøre om jeg noen gang kommer på besøk til deg! :o)

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Da vet jeg hva vi skal gjøre om jeg noen gang kommer på besøk til deg! :o)

Flyndre vinyl?

Skrevet

Flyndre vinyl?

Jeg elsker vinyl! Kan sitte i timesvis å bla i hauger med gammel vinyl. :o) Men flyndre den? *Grøss*

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Jeg elsker vinyl! Kan sitte i timesvis å bla i hauger med gammel vinyl. :o) Men flyndre den? *Grøss*

Ok - da kan du komme:-)

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Jeg vet ikke, men jeg tror jeg stjal en dårlig replikk fra en av de siste (altså en av de elendige) Star Wars-filmene.

May the force be with you.

Jeg har ikke sett filmene. Men Patos symbiose låter veldig bra, og de er å få tak i brukte.

Får du i tillegg råd til en brukt sådan:http://home.online.no/~jandors/dp.html (5,52 HP) kan du med stor glede lytte på de gamle IM-låtene dine:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...