Gå til innhold

Iron Maiden spørsmål...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke sett filmene. Men Patos symbiose låter veldig bra, og de er å få tak i brukte.

Får du i tillegg råd til en brukt sådan:http://home.online.no/~jandors/dp.html (5,52 HP) kan du med stor glede lytte på de gamle IM-låtene dine:-)

Etter innlegget ditt fant jeg ut at det var på tide å laste ned litt Maiden, så et par album er allerede på vei ned.

Jeg har utrolig mye av Maiden (også bildeplater og den slags), men ikke på CD. Bare vinyl og til og med kasset. Så det er på tide å laste ned litt til kveldens joggetur! :)

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Etter innlegget ditt fant jeg ut at det var på tide å laste ned litt Maiden, så et par album er allerede på vei ned.

Jeg har utrolig mye av Maiden (også bildeplater og den slags), men ikke på CD. Bare vinyl og til og med kasset. Så det er på tide å laste ned litt til kveldens joggetur! :)

Last ned den fine baladen da, no more lies;)

Skrevet

Skal ta den etter hvert!

Skrevet

Sitter nå og hører på Infinite Dreams. En av mine Maiden-favoritter. Uten tvil.

En oversett Maiden-låt.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Sitter nå og hører på Infinite Dreams. En av mine Maiden-favoritter. Uten tvil.

En oversett Maiden-låt.

Laster den ned nå.

Skrevet

Laster den ned nå.

Etter at du har lastet ned den laster du ned Velvet Underground med Pale Blue Eyes.

Det er - selv om jeg nå er litt preget av å høre på låta for sånn ca. 10'enda gang på en time - noe av det nydeligste jeg noensinne har hørt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...