Gjest Helle Dussen Skrevet 16. september 2004 Skrevet 16. september 2004 Jeg har lett overalt! Har vært på Voice of Europe, Lene V, Cubus, Kappahl, Lindex.... Men finner jeg sånne pene, mørkeblå dongeribukser? NEI!! Det ser ut til at alle dongeribukser nå skal være sorte, slitte, grå, rette, mellomblå, lyseblå, kjedelige.... Vel, hvor ble det av sånne litt pene mørkeblå noen? Sånne man kan gå med høye hæler til, og sånne som sitter stramt og pent over rumpa og samtidig litt utsving nede? Jeg er nokså høy og bruker str 42. har litt former, altså rumpe og hofter - men ellers nokså vanlig tror jeg. noen tips om butikker...??? 0 Siter
Gjest Tipsa Skrevet 16. september 2004 Skrevet 16. september 2004 H&M, popin, byoung, levis, osv Ta deg en tur innom et stort kjøpesenter og besøk alle butikkene. 0 Siter
amber sun Skrevet 16. september 2004 Skrevet 16. september 2004 Jeg kjøpte nettopp en sånn mørkeblå dongeribukse til å ha på byn. Sitter stramt, lavt liv, pen og passer fint til høye hæler også. Fant den på Vic, jeg. Kostet vel 499kr, tror jeg. 0 Siter
Lillemus Skrevet 16. september 2004 Skrevet 16. september 2004 Jeg fant en på KappAhl på Toilldag, kosta 29,-!!! ) 0 Siter
Gjest håper det hjalp Skrevet 16. september 2004 Skrevet 16. september 2004 Hvis du leter etter en helt mørkeblå jeans uten noen effekter som at den ser slitt ut og slikt kan du prøve Lee sin bukse. Det er stretch og helt jevn mørkeblå med litt lavt liv (ca til navelen) og bootcut (litt sleng nederst så den går over skoen). Koster 799,- 0 Siter
Soria Skrevet 16. september 2004 Skrevet 16. september 2004 Jeg kjøpte en på byoung i dag. Kostet 499,- 0 Siter
Gjest mij Skrevet 17. september 2004 Skrevet 17. september 2004 Kjøpte nettopp på Vero Moda. Bruker også 42 i livet og er høy. 0 Siter
Gjest Helle Dussen Skrevet 17. september 2004 Skrevet 17. september 2004 Hvis du leter etter en helt mørkeblå jeans uten noen effekter som at den ser slitt ut og slikt kan du prøve Lee sin bukse. Det er stretch og helt jevn mørkeblå med litt lavt liv (ca til navelen) og bootcut (litt sleng nederst så den går over skoen). Koster 799,- Er ikke inni merker....Hvor finner jeg denne type bukse? Hørtes veldig ok ut... 0 Siter
serendipity Skrevet 17. september 2004 Skrevet 17. september 2004 Jeg fant en på KappAhl på Toilldag, kosta 29,-!!! ) 29,- ??? 0 Siter
serendipity Skrevet 17. september 2004 Skrevet 17. september 2004 Det er jo de som er slitte, har på påsydde effekter osv som er stilige :-) !!! Men vanlig mørk blå som ikke er vasket har Voice Of Europe iallefall. 0 Siter
Gjest ikke min smak, nei Skrevet 17. september 2004 Skrevet 17. september 2004 Det er jo de som er slitte, har på påsydde effekter osv som er stilige :-) !!! Men vanlig mørk blå som ikke er vasket har Voice Of Europe iallefall. Spørs vel hvor gammel (ung) du er det, om du syns sånt er stilig.... 0 Siter
Gjest martamor Skrevet 18. september 2004 Skrevet 18. september 2004 Er ikke inni merker....Hvor finner jeg denne type bukse? Hørtes veldig ok ut... Carlings, JC og BikBok! 0 Siter
Gjest håper det hjalp Skrevet 19. september 2004 Skrevet 19. september 2004 Er ikke inni merker....Hvor finner jeg denne type bukse? Hørtes veldig ok ut... Jepp så du fikk fint svar fra martamor selv om det er mange unge som bruker dem er det ikke typisk ungdomsbukse.. lee har jo eksistert i maaange år og passer til alle former og aldre! 0 Siter
Gjest dimi Skrevet 19. september 2004 Skrevet 19. september 2004 Kanskje dette er noe for deg? http://www.josefssons.no 0 Siter
Lillemus Skrevet 20. september 2004 Skrevet 20. september 2004 29,- ??? 29,-. ) Når det er Toilldag her i Trondheim så er en mengde varer satt ned til toillate priser! ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.