Gå til innhold

Hvor finner jeg pene mørke dongeribukser?

Anbefalte innlegg

Gjest Helle Dussen
Skrevet

Jeg har lett overalt! Har vært på Voice of Europe, Lene V, Cubus, Kappahl, Lindex....

Men finner jeg sånne pene, mørkeblå dongeribukser? NEI!!

Det ser ut til at alle dongeribukser nå skal være sorte, slitte, grå, rette, mellomblå, lyseblå, kjedelige....

Vel, hvor ble det av sånne litt pene mørkeblå noen? Sånne man kan gå med høye hæler til, og sånne som sitter stramt og pent over rumpa og samtidig litt utsving nede?

Jeg er nokså høy og bruker str 42. har litt former, altså rumpe og hofter - men ellers nokså vanlig tror jeg.

noen tips om butikker...???

Skrevet

H&M, popin, byoung, levis, osv

Ta deg en tur innom et stort kjøpesenter og besøk alle butikkene.

Skrevet

Jeg kjøpte nettopp en sånn mørkeblå dongeribukse til å ha på byn. Sitter stramt, lavt liv, pen og passer fint til høye hæler også.

Fant den på Vic, jeg. Kostet vel 499kr, tror jeg.

Skrevet

Jeg fant en på KappAhl på Toilldag, kosta 29,-!!! :o)

Gjest håper det hjalp
Skrevet

Hvis du leter etter en helt mørkeblå jeans uten noen effekter som at den ser slitt ut og slikt kan du prøve Lee sin bukse. Det er stretch og helt jevn mørkeblå med litt lavt liv (ca til navelen) og bootcut (litt sleng nederst så den går over skoen). Koster 799,-

Skrevet

Kjøpte nettopp på Vero Moda. Bruker også 42 i livet og er høy.

Gjest Helle Dussen
Skrevet

Hvis du leter etter en helt mørkeblå jeans uten noen effekter som at den ser slitt ut og slikt kan du prøve Lee sin bukse. Det er stretch og helt jevn mørkeblå med litt lavt liv (ca til navelen) og bootcut (litt sleng nederst så den går over skoen). Koster 799,-

Er ikke inni merker....Hvor finner jeg denne type bukse? Hørtes veldig ok ut...

Skrevet

Jeg fant en på KappAhl på Toilldag, kosta 29,-!!! :o)

29,- ???

Skrevet

Det er jo de som er slitte, har på påsydde effekter osv som er stilige :-) !!! Men vanlig mørk blå som ikke er vasket har Voice Of Europe iallefall.

Gjest ikke min smak, nei
Skrevet

Det er jo de som er slitte, har på påsydde effekter osv som er stilige :-) !!! Men vanlig mørk blå som ikke er vasket har Voice Of Europe iallefall.

Spørs vel hvor gammel (ung) du er det, om du syns sånt er stilig....

Skrevet

Carlings, JC og BikBok!:)

Gjest håper det hjalp
Skrevet

Jepp så du fikk fint svar fra martamor :) selv om det er mange unge som bruker dem er det ikke typisk ungdomsbukse.. lee har jo eksistert i maaange år og passer til alle former og aldre!

Skrevet

29,- ???

29,-. :o) Når det er Toilldag her i Trondheim så er en mengde varer satt ned til toillate priser! :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...