Gjest lurer veldig nå Skrevet 16. september 2004 Skrevet 16. september 2004 Jeg har ikke vært innom siden i formiddag og ser nå at noe må ha blitt slettet eller?Hva skjedde, var det noen som ble ufine ?Noen som har fått det med seg? 0 Siter
Gjest ta en titt du Skrevet 16. september 2004 Skrevet 16. september 2004 Fikk en misstanke om at det var en eller annen som skrev under med flere forskjellige nick for å støtte seg selv. Skrev derfor til webmaster om saken. Jeg hadde nok rett ettersom at mye av tråden er slettet. 0 Siter
Gjest Grumpy Skrevet 16. september 2004 Skrevet 16. september 2004 Fikk en misstanke om at det var en eller annen som skrev under med flere forskjellige nick for å støtte seg selv. Skrev derfor til webmaster om saken. Jeg hadde nok rett ettersom at mye av tråden er slettet. du får ta deg en flaske vin og feire. Fliiiink ja.. 0 Siter
Gjest ta en titt du Skrevet 16. september 2004 Skrevet 16. september 2004 du får ta deg en flaske vin og feire. Fliiiink ja.. Jaha...? 0 Siter
Gjest lurer veldig nå Skrevet 16. september 2004 Skrevet 16. september 2004 Kanskje du er grunnen? Nei det var ikke meg.Og det er også litt leit at det skal være slik da ,for vi blir jo mistrodd mange av oss som prøver å være "streite".Men selvsagt vil det finnes folk som utnytter systemene, det er bare at jeg er litt for naiv til tider og tror godt om de fleste. Men det var underholdende lesning det meste der da! 0 Siter
Gjest mij Skrevet 17. september 2004 Skrevet 17. september 2004 Jaha...? tips; skriv mail til webbis om slike mistanker så slipper du å få pepper av andre. :-) 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 17. september 2004 Skrevet 17. september 2004 Var det du med hun som skulle kippe seg? Hvordan ble hun da??? 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 17. september 2004 Skrevet 17. september 2004 Var det du med hun som skulle kippe seg? Hvordan ble hun da??? Altså KLIPPE seg var det jeg mente.. 0 Siter
MannMann Skrevet 17. september 2004 Skrevet 17. september 2004 Var det du med hun som skulle kippe seg? Hvordan ble hun da??? Det var dama mi som skulle klippe seg *glis* Jeg skrev hvordan det gikk i et innlegg på åpent forum tidligere i dag. (Det heter: Å HA hår eller IKKE ha hår DET er spørsmålet Kan røpe at vi er sammen fortsatt, hehe... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.