Gå til innhold

ang.dama mi (hikst) lenger nede

Anbefalte innlegg

Gjest lurer veldig nå
Skrevet

Jeg har ikke vært innom siden i formiddag og ser nå at noe må ha blitt slettet eller?Hva skjedde, var det noen som ble ufine ?Noen som har fått det med seg?

Gjest ta en titt du
Skrevet

Fikk en misstanke om at det var en eller annen som skrev under med flere forskjellige nick for å støtte seg selv.

Skrev derfor til webmaster om saken.

Jeg hadde nok rett ettersom at mye av tråden er slettet.

Skrevet

Fikk en misstanke om at det var en eller annen som skrev under med flere forskjellige nick for å støtte seg selv.

Skrev derfor til webmaster om saken.

Jeg hadde nok rett ettersom at mye av tråden er slettet.

du får ta deg en flaske vin og feire. Fliiiink ja..

Gjest ta en titt du
Skrevet

du får ta deg en flaske vin og feire. Fliiiink ja..

Jaha...?

Gjest lurer veldig nå
Skrevet

Kanskje du er grunnen?

Nei det var ikke meg.Og det er også litt leit at det skal være slik da ,for vi blir jo mistrodd mange av oss som prøver å være "streite".Men selvsagt vil det finnes folk som utnytter systemene, det er bare at jeg er litt for naiv til tider og tror godt om de fleste.

Men det var underholdende lesning det meste der da!

Skrevet

Jaha...?

tips; skriv mail til webbis om slike mistanker så slipper du å få pepper av andre. :-)

Skrevet

Var det du med hun som skulle kippe seg? Hvordan ble hun da???

Skrevet

Altså KLIPPE seg var det jeg mente..

Skrevet

Det var dama mi som skulle klippe seg *glis*

Jeg skrev hvordan det gikk i et innlegg på åpent forum tidligere i dag. (Det heter: Å HA hår eller IKKE ha hår DET er spørsmålet ;)

Kan røpe at vi er sammen fortsatt, hehe...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...