Gjest kan ikke være sant Skrevet 16. september 2004 Skrevet 16. september 2004 http://spraydate.tv2.no/spraydate/profile.do?id=456896 0 Siter
Gjest kan ikke være sant Skrevet 16. september 2004 Skrevet 16. september 2004 Hva da???? At hun legger ut bilder av seg selv og tror hun er så deilig. Harry er ordet som først slår meg........... 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 16. september 2004 Skrevet 16. september 2004 At hun legger ut bilder av seg selv og tror hun er så deilig. Harry er ordet som først slår meg........... Det trakk opp at hun var hetro. 0 Siter
stromme Skrevet 16. september 2004 Skrevet 16. september 2004 At hun legger ut bilder av seg selv og tror hun er så deilig. Harry er ordet som først slår meg........... Hun er neppe den første...dette har vel mange gjort før. Kjenner du henne, siden du reagerer sånn?? 0 Siter
Jeg er en annen Skrevet 16. september 2004 Skrevet 16. september 2004 At hun legger ut bilder av seg selv og tror hun er så deilig. Harry er ordet som først slår meg........... Jo visst er det Harry, men ikke verre enn mye annet rart. Vi skal være glad noen er Harry, ellers blir det jo ingen forskjell på dem og oss med god smak, eller hur. 0 Siter
Lurveline Skrevet 16. september 2004 Skrevet 16. september 2004 At hun legger ut bilder av seg selv og tror hun er så deilig. Harry er ordet som først slår meg........... Hvor står det at hun sier at hun er deilig? 0 Siter
Gjest kan ikke være sant Skrevet 16. september 2004 Skrevet 16. september 2004 Hvor står det at hun sier at hun er deilig? Å så det er deg? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 16. september 2004 Skrevet 16. september 2004 Kan ikke helt forstå hva som var så galt med den der. Som gutter flest kikket jeg selvsagt bare på bildet, men jeg fikk med meg at dama er 47 år gammel og kler sin alder godt. Siden du reagerte på den uskyldige profilen der så skal jeg være rimelig glad for at du ikke så den profilen jeg hadde der inntil nylig! 0 Siter
Dorthe Skrevet 16. september 2004 Skrevet 16. september 2004 At hun legger ut bilder av seg selv og tror hun er så deilig. Harry er ordet som først slår meg........... er det maiken igjen? 0 Siter
Prozak Skrevet 16. september 2004 Skrevet 16. september 2004 Jo visst er det Harry, men ikke verre enn mye annet rart. Vi skal være glad noen er Harry, ellers blir det jo ingen forskjell på dem og oss med god smak, eller hur. Ikke være "ikke-harry" er på ingen måte ensbetydende med å ha god smak :-) "..........................." 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 16. september 2004 Skrevet 16. september 2004 Kan ikke helt forstå hva som var så galt med den der. Som gutter flest kikket jeg selvsagt bare på bildet, men jeg fikk med meg at dama er 47 år gammel og kler sin alder godt. Siden du reagerte på den uskyldige profilen der så skal jeg være rimelig glad for at du ikke så den profilen jeg hadde der inntil nylig! 47? Hvor var linken?;-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 16. september 2004 Skrevet 16. september 2004 47? Hvor var linken?;-) I hovedinnlegget. Eller så jeg feil på alderen? 0 Siter
Dorthe Skrevet 16. september 2004 Skrevet 16. september 2004 I hovedinnlegget. Eller så jeg feil på alderen? Nei, det gjorde du ikke. Noen holder seg bedre enn andre da ) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 16. september 2004 Skrevet 16. september 2004 Nei, det gjorde du ikke. Noen holder seg bedre enn andre da ) Du ser da ut til å holde deg rimelig greit selv. Så det så! 0 Siter
Jeg er en annen Skrevet 16. september 2004 Skrevet 16. september 2004 Ikke være "ikke-harry" er på ingen måte ensbetydende med å ha god smak :-) "..........................." Tja, som regel hjelper det betydelig. 0 Siter
Prozak Skrevet 16. september 2004 Skrevet 16. september 2004 Tja, som regel hjelper det betydelig. Som sagt: langt fra noen sikkerhet. Såkalt "harry" er bare èn av mange stiler som sees på som mindre stilfull. Så nei, jeg vet jaggu ikke om det øker sjangsene noe nevneverdig :-) "........................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.