Dorthe Skrevet 16. september 2004 Skrevet 16. september 2004 Du ser da ut til å holde deg rimelig greit selv. Så det så! Takk skal du ha ) 0 Siter
Moraki Skrevet 16. september 2004 Skrevet 16. september 2004 Takk skal du ha ) Mora mi er mye penere! Og hu er eldre! Info, info! 0 Siter
Dorthe Skrevet 16. september 2004 Skrevet 16. september 2004 Mora mi er mye penere! Og hu er eldre! Info, info! Det er ingen som har sagt jeg er pen heller. 0 Siter
Gjest Mikronesia Skrevet 16. september 2004 Skrevet 16. september 2004 Det er ingen som har sagt jeg er pen heller. Er jeg helt bortreist nå?.... Hvor i all verden ser man bilde av deg da? 0 Siter
Dorthe Skrevet 16. september 2004 Skrevet 16. september 2004 Er jeg helt bortreist nå?.... Hvor i all verden ser man bilde av deg da? Noen har møtt meg og noen har sett bildet av meg men jeg visste ikke at Moraki hadde fått det med seg. 0 Siter
Gjest Mikronesia Skrevet 16. september 2004 Skrevet 16. september 2004 Det er ingen som har sagt jeg er pen heller. Jo... Fant nettopp bildet av deg. Helt klart en pen dame 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 16. september 2004 Skrevet 16. september 2004 Det er ingen som har sagt jeg er pen heller. Ingen? Du er jo ei flott dame du;) 0 Siter
Dorthe Skrevet 16. september 2004 Skrevet 16. september 2004 Ingen? Du er jo ei flott dame du;) Jo takk, jeg blir alltid glad for et komplement ) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 16. september 2004 Skrevet 16. september 2004 Noen har møtt meg og noen har sett bildet av meg men jeg visste ikke at Moraki hadde fått det med seg. Når du sender bilde av deg til en dol'er kan du banne på at det bildet blir sendt rundt til det som er av dolere. Unntaket er meg. Jeg er dannet og holder den slags for meg selv! 0 Siter
Dorthe Skrevet 16. september 2004 Skrevet 16. september 2004 Når du sender bilde av deg til en dol'er kan du banne på at det bildet blir sendt rundt til det som er av dolere. Unntaket er meg. Jeg er dannet og holder den slags for meg selv! Jeg har tatt bort bildet nå. Så nå kan ingen se meg lenger ) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 16. september 2004 Skrevet 16. september 2004 Jeg har tatt bort bildet nå. Så nå kan ingen se meg lenger ) Samme her. Jeg har faktisk tatt bort hele meg! 0 Siter
favn Skrevet 17. september 2004 Skrevet 17. september 2004 Det som slår meg, er at du som finner glede i å prøve å være stygg med dette mennesket, antagelig ikke har så mye å glede deg over i tilværelsen. 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. september 2004 Skrevet 17. september 2004 *Hehe* Hun har i alle fall lest sin mengde kioskromaner... 0 Siter
Zarine Skrevet 17. september 2004 Skrevet 17. september 2004 Eigentleg syns eg du var litt ekkel som la ut link og kommenterte som du gjorde lenger ned her. Stygt gjort. Folk er forskjellige. Om du ikkje syns det er tiltrekkande, så bla vidare, treng ikkje henge henne ut for heile DOL av den grunn. 0 Siter
Mistera Skrevet 17. september 2004 Skrevet 17. september 2004 er det maiken igjen? Sikkert! Hvem andre er så dum at de henger ut andre personer? 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. september 2004 Skrevet 17. september 2004 Sikkert! Hvem andre er så dum at de henger ut andre personer? Jeg tror jeg begynner å bli lei maiken og heretter svarer jeg bare på innlegg av kjente nick. 0 Siter
Mistera Skrevet 17. september 2004 Skrevet 17. september 2004 Jeg tror jeg begynner å bli lei maiken og heretter svarer jeg bare på innlegg av kjente nick. Det samme med meg:) jeg gidder ikke mere, og da blir det også lettere for Webbis:) så kan hu bare drive på... 0 Siter
Lurveline Skrevet 17. september 2004 Skrevet 17. september 2004 Det samme med meg:) jeg gidder ikke mere, og da blir det også lettere for Webbis:) så kan hu bare drive på... Tror egentlig ikke det er hun som har startet denne tråden, når man ser på tidspunktet den ble startet. Men man vet jo aldri... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.