Mistera Skrevet 17. september 2004 Skrevet 17. september 2004 Tror egentlig ikke det er hun som har startet denne tråden, når man ser på tidspunktet den ble startet. Men man vet jo aldri... Som Grumpy sier, vi har blitt alt for mistenksomme... men uthenginger av personer på den måten er jeg imot:( syntes det er skikkelig kjipt! 0 Siter
Lurveline Skrevet 17. september 2004 Skrevet 17. september 2004 Som Grumpy sier, vi har blitt alt for mistenksomme... men uthenginger av personer på den måten er jeg imot:( syntes det er skikkelig kjipt! Ja det er jo ikke annet enn å uthenge folk hun vill. Enig med deg der. 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. september 2004 Skrevet 17. september 2004 Som Grumpy sier, vi har blitt alt for mistenksomme... men uthenginger av personer på den måten er jeg imot:( syntes det er skikkelig kjipt! På det amerikanske forumet jeg er på, har de begynt å kalle slike personer troll. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.