ShitDiddelyDo Skrevet 16. september 2004 Skrevet 16. september 2004 Hvem er hun? Jeg snakker nå om hun som åpenbarer seg hver gang det blir reklame. For tiden ikledd lilla skjørt. Fy faen for ei reim. Det er sånn at jeg sitter og venter på reklamen. Heldigvis kjører TV3 fortsatt reklame minst hvert 10-ende minutt. 0 Siter
bravura Skrevet 16. september 2004 Skrevet 16. september 2004 Huff da, nå synes jeg litt synd på deg. Sitter der og venter på å få se en jente... Jeg vet ikke navnet, du får sende e-mail til TV3 og høre. Sikkert en eller annen modell. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 16. september 2004 Forfatter Skrevet 16. september 2004 Huff da, nå synes jeg litt synd på deg. Sitter der og venter på å få se en jente... Jeg vet ikke navnet, du får sende e-mail til TV3 og høre. Sikkert en eller annen modell. Jeg får gjøre det. Bli en stalker! 0 Siter
bravura Skrevet 16. september 2004 Skrevet 16. september 2004 Jeg får gjøre det. Bli en stalker! Da kommer du deg i alle fall litt ut i friskluft 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 16. september 2004 Forfatter Skrevet 16. september 2004 Da kommer du deg i alle fall litt ut i friskluft *Nettopp jogget i friluft* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.