Gå til innhold

Ville dere betalt...

Anbefalte innlegg

Gjest er i tvil
Skrevet

490 kr mnd for å få garasjeplass til bilen? Jeg må binde meg for ett år. Så jeg kan altså ikke bare ha den der i vinter. Der jeg bor (Oslo) er det ofte vanskelig nok å få parkert i gaten om vinteren, pga mange biler om plassene. Pluss alt det slitet med å spa ut bilen, da.

Jeg er fristet, men syns det er mye penger.

Gjest stell godt med bilen
Skrevet

Ja, helt klart!

Det er verdt pengene.

Skrevet

Her på Løkka betaler folk opp til 700 for en garasjeplass. Så jeg synes ikke det var så gæli.

På Grønlandstorg betaler de som bor der 1000 kr mnd for garasjeplass under Smalgangen (Europark) og de som jobber der 2000 kr.

Selv betaler jeg 200 kr men da følger garasjeplassen leiligheten.

Skrevet

Nå ville jeg aldri hatt bil hvis jeg bodde sentralt i Oslo. Men fem hundre i mnd. for en parkeringsplass er vel ikke så ille? Jeg hadde nok betalt det.

"............................"

Skrevet

Det kommer vel an på to ting: Hvor i Oslo du bor, og hvordan budsjettet ditt ser ut.

Men én ting er sikkert: En parkeringsbot, så har du brukt mer penger enn ved å leie garasje/parkeringsplass.

Jeg leide for øvrig ut garasjeplass på Løkka for litt mer enn det, og leietaker var veldig lykkelig. Kunne fått mer, men en god og stabil leieltaker er verdt å gå ned i markedspris for.

Skrevet

Kommer helt an på økonomien din, synes jeg.

Hvis du har råd, så ville jeg det.

Sparer deg for mye slit gjennom vinteren.

Skrevet

Her er det vanlig med 300 kr mnd for garasjeplass, og jeg bor utenfor byen.

Hør med naboer osv om det er en vanlig pris på stedet. Hvis det er det, så gå for det, hvis ikke, så får du det billigere.

Skrevet

Bygger garasje i Oslo nå (i kjede, men med hele vegger mellom garasjene).

Det koster meg ca 60.000,- (god kvalitet og romslig plass).

Skulle jeg leid den ut for 490,- pr. mnd så hadde det tatt over 10 år før jeg hadde fått igjen for investeringen....

Så ut i fra det regnestykket virker 490,- som en rimelig pris.

Skrevet

I de nye gårdene som blir bygd i sentrum koster en garasjeplass 200 000 kr + leie hver mnd.

Skrevet

I de nye gårdene som blir bygd i sentrum koster en garasjeplass 200 000 kr + leie hver mnd.

Neppe ment for privatpersoner i så tilfelle...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...