Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva koster en liter maling nå om dagen? Tenker på sånn maling man kan bruke på glatte tremøbler hjemme, som f.eks en bokylle.

Og hva slags maling?

Gjest litt forskjellig
Skrevet

mellom 150,- til 200,- pr.liter avhengig av merke og hvor du kjøper den.Halvblank oljemaling er mest brukt som toppstrøk med grunning under.

Skrevet

mellom 150,- til 200,- pr.liter avhengig av merke og hvor du kjøper den.Halvblank oljemaling er mest brukt som toppstrøk med grunning under.

Jeg trenger ingen dyr maling. Jeg skal bare helle litt maling over en bokhylle som ikke for blitt noe styggere uansett! :-) Ser først og fremst etter mørkeblå eller svart maling.

Gjest litt forskjellig
Skrevet

Jeg trenger ingen dyr maling. Jeg skal bare helle litt maling over en bokhylle som ikke for blitt noe styggere uansett! :-) Ser først og fremst etter mørkeblå eller svart maling.

Problemet er at små bokser er dyre.Hadde du hatt bruk for 3 liter eller mer så hadde totalen på pris pr.liter gått drastisk ned.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...