Gjest Bissie Skrevet 16. september 2004 Skrevet 16. september 2004 må bare klage litt nå.... fikk nettopp vite at jeg har strøket på enda en eksamen...... føler meg rett og slett dum...alt hoper seg opp på skolen, har mest lyst til å gi meg!!! åå.... :`( 0 Siter
Moraki Skrevet 16. september 2004 Skrevet 16. september 2004 Hva slags eksemen? Eksamen kan være vanskelig... Kjenner til det.. 0 Siter
Gjest Bissie Skrevet 16. september 2004 Skrevet 16. september 2004 Hva slags eksemen? Eksamen kan være vanskelig... Kjenner til det.. patologi og farmakologi.... visste det ikke gikk så veldig bra, men trodde da jeg skulle stå.... men nei da! har igjen en annen jeg må ta opp også. huff... 0 Siter
Moraki Skrevet 16. september 2004 Skrevet 16. september 2004 patologi og farmakologi.... visste det ikke gikk så veldig bra, men trodde da jeg skulle stå.... men nei da! har igjen en annen jeg må ta opp også. huff... Uff da.. du klarer det nok neste gang skal du se! bare tenk på alle som man ta medikamentregningprøven ørten ganger.. ikke noe galt med deg for det.. og det er ikke abre deg vet du! :-) Løs eksamensoppgaver og les sammen med andre.. det hjelper veldig. 0 Siter
Gjest Bissie Skrevet 16. september 2004 Skrevet 16. september 2004 Uff da.. du klarer det nok neste gang skal du se! bare tenk på alle som man ta medikamentregningprøven ørten ganger.. ikke noe galt med deg for det.. og det er ikke abre deg vet du! :-) Løs eksamensoppgaver og les sammen med andre.. det hjelper veldig. takk for det! har den igjen også jeg..fikk selvfølgelig en feil...men den ser jeg ikke på som noe problem. det er bare alt annet som skulle vært lest på-samtidig! ha en fin kveld da! får gjøre oppgaver jeg nå.. driver med så mye atte.. 0 Siter
Moraki Skrevet 16. september 2004 Skrevet 16. september 2004 takk for det! har den igjen også jeg..fikk selvfølgelig en feil...men den ser jeg ikke på som noe problem. det er bare alt annet som skulle vært lest på-samtidig! ha en fin kveld da! får gjøre oppgaver jeg nå.. driver med så mye atte.. Ok, lykke til med lesinga da :-) 0 Siter
Gjest malun Skrevet 17. september 2004 Skrevet 17. september 2004 Jeg kjenner utrolig mange veldig dyktige mennesker som har strøket til en eller flere eksamener. Sånt skjer, med andre ord. Hvis du virkelig vil fortsette, går du på'n igjen og lærer av det du gjorde feil. Lykke til - det _er_ mulig!! 0 Siter
favn Skrevet 17. september 2004 Skrevet 17. september 2004 Det kan skje den beste. Mange dyktige folk som har opplevd det samme. Nå stiller du knallsterkt til neste gang. Lykke til! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.