Gå til innhold

skikkelig deppa......

Anbefalte innlegg

Skrevet

må bare klage litt nå.... fikk nettopp vite at jeg har strøket på enda en eksamen...... :( føler meg rett og slett dum...alt hoper seg opp på skolen, har mest lyst til å gi meg!!! åå.... :`(

Skrevet

Hva slags eksemen? Eksamen kan være vanskelig... Kjenner til det..

Skrevet

Hva slags eksemen? Eksamen kan være vanskelig... Kjenner til det..

patologi og farmakologi.... visste det ikke gikk så veldig bra, men trodde da jeg skulle stå.... men nei da! har igjen en annen jeg må ta opp også. huff...

Skrevet

patologi og farmakologi.... visste det ikke gikk så veldig bra, men trodde da jeg skulle stå.... men nei da! har igjen en annen jeg må ta opp også. huff...

Uff da.. du klarer det nok neste gang skal du se! bare tenk på alle som man ta medikamentregningprøven ørten ganger.. ikke noe galt med deg for det.. og det er ikke abre deg vet du! :-)

Løs eksamensoppgaver og les sammen med andre.. det hjelper veldig.

Skrevet

Uff da.. du klarer det nok neste gang skal du se! bare tenk på alle som man ta medikamentregningprøven ørten ganger.. ikke noe galt med deg for det.. og det er ikke abre deg vet du! :-)

Løs eksamensoppgaver og les sammen med andre.. det hjelper veldig.

takk for det! :) har den igjen også jeg..fikk selvfølgelig en feil...men den ser jeg ikke på som noe problem. det er bare alt annet som skulle vært lest på-samtidig! ha en fin kveld da! :) får gjøre oppgaver jeg nå.. driver med så mye atte.. ;)

Skrevet

takk for det! :) har den igjen også jeg..fikk selvfølgelig en feil...men den ser jeg ikke på som noe problem. det er bare alt annet som skulle vært lest på-samtidig! ha en fin kveld da! :) får gjøre oppgaver jeg nå.. driver med så mye atte.. ;)

Ok, lykke til med lesinga da :-)

Skrevet

Jeg kjenner utrolig mange veldig dyktige mennesker som har strøket til en eller flere eksamener. Sånt skjer, med andre ord.

Hvis du virkelig vil fortsette, går du på'n igjen og lærer av det du gjorde feil.

Lykke til - det _er_ mulig!!

Skrevet

Det kan skje den beste. Mange dyktige folk som har opplevd det samme.

Nå stiller du knallsterkt til neste gang.

Lykke til!

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...