Gå til innhold

***Å HA hår eller IKKE ha hår DET er spørsmålet***

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg kom hjem i går sto det en fremmed dame på kjøkkenet mitt og tok oppvasken. "Men i all verden," tenkte jeg "Det var hyggelig gjort." Da hun snudde seg syntes jeg at det var noe kjent, men jeg klarte ikke helt å plasserer henne. Jeg tok henne selvsagt med til sengs med det samme, for jeg regnet med at hun ikke kom BARE for å ta oppvasken :) *ler lavt og lenge*

I løpet av den tiden vi gikk rabiat i halmen merket jeg meg at den fremmede både sugde og kysset skremmende likt dama mi.

Og gjett hva folkens! DET VAR DAMA MI! hehehe....

Jada, hun er like vakker og deilig som alltid (nesten) men jeg trenger nok noen dager til å venne meg til det.

:oD

Skrevet

Da fikk jo de fleste rett her inne da...at fruen ville være like pen og god med mindre hår ;)

Dog har jeg ikke problemer med å skjønne den frustrasjonen du har slitt med før klippen...vemmelig det der å klippe av nydelig langt hår.

Du kommer nok til å klare deg helt fint når du får tygget litt på det...he he

Skrevet

Da fikk jo de fleste rett her inne da...at fruen ville være like pen og god med mindre hår ;)

Dog har jeg ikke problemer med å skjønne den frustrasjonen du har slitt med før klippen...vemmelig det der å klippe av nydelig langt hår.

Ups, der kom jeg borti noen taster.

Det jeg skulle si var at jeg kjenner nok litt frustrasjon enda, og det blir nok noen runder med luftkosing fra min side, men jeg venner meg nok til det.

Munter av natur, serru ;)

Skrevet

Tygget på det avklipte håret?

Skrevet

Tygget på det avklipte håret?

Mener du mitt?

I såfall : bakket ut - igjen - og tok bare en tre cm.

Det er liksom så fint når det er nystellt...og kællen mener jeg kan ha langt hår i mange år ennå, jeg er jo så ung og henger etter alderen mener han :)

Guttungen har lyst da, til at mamma klipper det skulderkort...meeeen...det ser ut til å la vente på seg :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...