Gå til innhold

Arogante psykiatere

Anbefalte innlegg

Skrevet

ink

Hos private behandlere med driftstilskudd betaler du bare egenandelen opp til 1550 kr pr år. (egenandelskort som du også kan bruke hos lege)

En oversikt over behandlere med driftsavtale i helse øst finner du i en link på denne siden. http://www.psykiskhelse.no/hjelpeapparatet.asp?fylke=oslo

Du trenger en henvisning fra lege. Jeg kjenner desverre ikke til noen psykiatere som driver med kognitiv behandling. Kanskje legen som skrev ut medisiner til deg har en anbefaling? Det er lov å spørre.

(en forening http://www.kognitiv.no/ Vet ikke om de kan være til hjelp)

Hvis en behandler ikke har driftsavtale må du betale selv for timen. Jeg vet ikke prisene, kanskje rundt 500 pr time. Kanskje du finner noen på private behandlere på gule/rosa? sider.

Jeg tror en time i uken er vanlig. Kommer an på det individuelle opplegget mellom behandler og pasient.

Håper dette var til noe hjelp. Du får bare spørre hvis noe var uklart, sikkert mange som har gode råd og erfaringer her. Det er noen som har spurt konkret om behandleranbefaling her før.

Jøss, så mye lengre og høfligere svar man orket å skrive før i 2004.

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• frosken

8

• gullranke

7

• cathlin

6

• nitty-gritty

5

Mest aktive i denne tråden

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...