Gå til innhold

Middelaldrene damer

Anbefalte innlegg

Gjest en realitet
Skrevet

Hvilken alder tenker du på når jeg sier middelaldrende damer/menn?

Jeg syntes da jeg var i begynnelsen av tyve årene at disse folka var i førti årene og oppover.

Og selv i dag som jeg er blitt 37 år så tenker jeg på at om tre år så blir jeg middelaldrene...

Hadde du blitt sur om noen kalte deg det og du var førti+?

• Svar 75
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• skorpionfisken

9

• Dorthe

8

• IngenLurerDenneGutten

7

• petter smart

6

Skrevet

Hadde ikke blitt sur om noen kalte meg det, selv om jeg ikke føler meg slik.

Selv har jeg hatt bekjente som har "virket" som middelaldrende fra de var i slutten av 20 årene, og andre som aldri ser ut til å "virke" som middelaldrende selv om de for lengst har passert 50.....

Skrevet

For meg er man middelaldrendde når man er ca 50.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Hadde ikke blitt sur om noen kalte meg det, selv om jeg ikke føler meg slik.

Selv har jeg hatt bekjente som har "virket" som middelaldrende fra de var i slutten av 20 årene, og andre som aldri ser ut til å "virke" som middelaldrende selv om de for lengst har passert 50.....

Enig. Men man behøver da ikke å deppe over at man er 50. Jeg spille mye av samme musikk og koser meg med mine barn som er blitt ungdommer. Men jeg prøver ikke å fremstå som en 20-åring, jeg er 50 - basta.

Skrevet

Jeg liker ikke ordet middelaldrende dame. Da ser jeg for meg ei tjukk kjerring i ermforkle og det er jeg slett ikke.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Jeg liker ikke ordet middelaldrende dame. Da ser jeg for meg ei tjukk kjerring i ermforkle og det er jeg slett ikke.

Har du ermforkle?:-)

Skrevet

Ja, jeg har nå alltid sett for meg Dorthe med ermforkle,- men jeg trodde hun var tjukk også, jeg da,- så da tar jeg kanskje feil med forkleet også ;-)

Tuller,tuller, Dorte!

Skrevet

Nei :o)

Jeg har stort sett dongrybukser og topper. Og ikke er jeg tjukk heller, jeg går til og med med magen bar hvis jeg har lyst.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Ja, jeg har nå alltid sett for meg Dorthe med ermforkle,- men jeg trodde hun var tjukk også, jeg da,- så da tar jeg kanskje feil med forkleet også ;-)

Tuller,tuller, Dorte!

Dorthe er høy og slank.

Skrevet

Tuller,tuller, Dorte!

Uff, jeg får helt åndenød av det uttrykket. Kall meg hva som helst men ikke det.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Jeg har stort sett dongrybukser og topper. Og ikke er jeg tjukk heller, jeg går til og med med magen bar hvis jeg har lyst.

Vet jo det, venter bare på klarsignal fra deg, så legger jeg deg ut under "venner" på hj.siden:-) Ta deg en titt.

Skrevet

Da tenker jeg heller utseende enn alder...merkelig nok.

Henger meg på de andre her som ser for seg ei rundt gosslig frue, med forkle og mel på nesa.

Toppers det altså, men ser ikke meg selv slik en gang når jeg er 50, så da så...

:)

Skrevet

Magen bar, det er det jaggu mange som ikke er direkte slanke som gjør også. Så det så...

:-)

Skrevet

Vet jo det, venter bare på klarsignal fra deg, så legger jeg deg ut under "venner" på hj.siden:-) Ta deg en titt.

Nei, jeg vil ikke på hjemmesiden. Jeg titter stadig på hjemmesida di jeg og det gjør sikkert andre dolere også :o)

Skrevet

Magen bar, det er det jaggu mange som ikke er direkte slanke som gjør også. Så det så...

:-)

*en liten hemmelighet* jeg tror jeg er 28 år.

Skrevet

Da tenker jeg heller utseende enn alder...merkelig nok.

Henger meg på de andre her som ser for seg ei rundt gosslig frue, med forkle og mel på nesa.

Toppers det altså, men ser ikke meg selv slik en gang når jeg er 50, så da så...

:)

Takk Rubia, du skjønte akkurat hva jeg mente.

Skrevet

Enig. Men man behøver da ikke å deppe over at man er 50. Jeg spille mye av samme musikk og koser meg med mine barn som er blitt ungdommer. Men jeg prøver ikke å fremstå som en 20-åring, jeg er 50 - basta.

Og som meg har du en yngre kone/kjæreste som du likevel ikke føler er noe spesielt "yngre" enn deg...? :-)

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Nei, jeg vil ikke på hjemmesiden. Jeg titter stadig på hjemmesida di jeg og det gjør sikkert andre dolere også :o)

Du ligger på den nye linken "Stormdalen".

Skrevet

*en liten hemmelighet* jeg tror jeg er 28 år.

Skal ikke fortelle det til noen

Skrevet

Jeg føler grensen, hvis jeg kan kalle det for det, for en"middelaldrene" kvinne er mye høyere nå. Kvinner nå holder seg bedre, følger mer med i tiden osv., og dermed ser i allefall ikke jeg på dem som middelaldrene. Jeg tenker heller på dem som pensjonerer seg og flytter til Spania som det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...