Soria Skrevet 17. september 2004 Skrevet 17. september 2004 Min mor er 48 og jeg tenker ikke på henne som "middelaldrende".. Men hun er vel det. Jeg bruker ikke det ordet noe særlig, kan hende derfor jeg ikke tenker på mor som en "sånn". jeg sier heller "godt voksen" Jeg sier også godt voksen i stedet for middelaldrende. Og det er vel fra 50 ca. 0 Siter
amber sun Skrevet 17. september 2004 Skrevet 17. september 2004 Jeg sier også godt voksen i stedet for middelaldrende. Og det er vel fra 50 ca. Godt voksen er et mye bedre ord. Middelaldrende høres skikkelig kjerring ut. 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 17. september 2004 Skrevet 17. september 2004 Og som meg har du en yngre kone/kjæreste som du likevel ikke føler er noe spesielt "yngre" enn deg...? :-) Som før nevnt, hun er ung og sterk - og tar seg av alt husarbeid og barneoppdragelse. Jeg bidrar kun med sengekos. I følge hun - duger jeg bare til dette, til tross for høy alder;-) 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 17. september 2004 Skrevet 17. september 2004 Ja, det var jo bare en spøk, da ;-) Det får du si til Dorthe - uansett, jeg tror ikke hun tilgir deg:-| 0 Siter
Gjest nybakt middelaldrende mamma Skrevet 17. september 2004 Skrevet 17. september 2004 Hvis middelaldrene er 40 pluss, så er jeg en middelaldrende nybakt mamma, jau jau.... He he, jeg også. Jeg er 44 og ble mamma i våres! 0 Siter
mum Skrevet 18. september 2004 Skrevet 18. september 2004 Når du er i slutten av førtiårene tilhører du ungdommens alderdom, men når du er i femtiårene tilhører du alderdommens ungdom. 0 Siter
petter smart Skrevet 20. september 2004 Skrevet 20. september 2004 Fant nettopp en tung og hard dobbel hullmaskin. Kaster så hardt jeg kan... ...IKKE DUKK!!!! *pang* Huff da. Du vet jo at gamle damer som deg selv ikke skal løfte så tungt. Har ikke legen din sagt det? Du kan jo forstrekke en muskel, eller noe enda verre. 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 20. september 2004 Skrevet 20. september 2004 Huff da. Du vet jo at gamle damer som deg selv ikke skal løfte så tungt. Har ikke legen din sagt det? Du kan jo forstrekke en muskel, eller noe enda verre. Jeg tilgir deg. Du vet ikke hva du sier etter den kjempekula jeg ga deg i hodet. Legg deg nedpå med hjernerystelsen din du, du trenger ro..... Om du skulle trenge mer er det bare å komme med et innlegg til. Jeg har en ganske tung regnemaskin her også. Om jeg sikter litt lenger ned skulle jeg klare å ta tre-fire ribben.... 0 Siter
petter smart Skrevet 20. september 2004 Skrevet 20. september 2004 Jeg tilgir deg. Du vet ikke hva du sier etter den kjempekula jeg ga deg i hodet. Legg deg nedpå med hjernerystelsen din du, du trenger ro..... Om du skulle trenge mer er det bare å komme med et innlegg til. Jeg har en ganske tung regnemaskin her også. Om jeg sikter litt lenger ned skulle jeg klare å ta tre-fire ribben.... Kan du si det til sjefen også, så kanskje jeg får gå hjem? "Overfalt av en gammel dame", litt av en sykemelding det. Blir sikkert ikke mobbet for det heller. 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 20. september 2004 Skrevet 20. september 2004 Kan du si det til sjefen også, så kanskje jeg får gå hjem? "Overfalt av en gammel dame", litt av en sykemelding det. Blir sikkert ikke mobbet for det heller. *pang* du er snart ikke gangfør....!!!!!!!!!! 0 Siter
petter smart Skrevet 20. september 2004 Skrevet 20. september 2004 *pang* du er snart ikke gangfør....!!!!!!!!!! Bør jeg gi meg mens leken er god? En spøker tydeligvis ikke med gamle damer. 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 20. september 2004 Skrevet 20. september 2004 Bør jeg gi meg mens leken er god? En spøker tydeligvis ikke med gamle damer. UUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!! Jeg er 37 år!!!!. og så kaller du meg for en gammel dame.... Ille nok å kalles middelaldrende.... *Dryler stolen etter deg* ...og jeg skal ikke ha mensen ennå..... 0 Siter
petter smart Skrevet 20. september 2004 Skrevet 20. september 2004 UUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!! Jeg er 37 år!!!!. og så kaller du meg for en gammel dame.... Ille nok å kalles middelaldrende.... *Dryler stolen etter deg* ...og jeg skal ikke ha mensen ennå..... Åååå, er du ikke eldre. Trodde nesten du var ei skikkelig gammel og senil dame jeg, og så er du en dame i din beste alder :-) 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 20. september 2004 Skrevet 20. september 2004 Åååå, er du ikke eldre. Trodde nesten du var ei skikkelig gammel og senil dame jeg, og så er du en dame i din beste alder :-) Åh, så pen du plutselig ble c',) 0 Siter
petter smart Skrevet 21. september 2004 Skrevet 21. september 2004 Åh, så pen du plutselig ble c',) Pen? Med et blått øye, en stor kul i panna og et nervøst blikk? 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 21. september 2004 Skrevet 21. september 2004 Pen? Med et blått øye, en stor kul i panna og et nervøst blikk? Du er jo søt når du er nervøs da :-) Kula og blåttøyet går over, men vil forhåpentligvis bli i minnet som en påminnelse på at man ikke kødder med en skorpionfisk.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.