Gå til innhold

Hvor mange dager menstruerer dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurte litt på hva som er vanlig. Jeg har mensen i 6-7 dager.

Skrevet

Både mora mi, jeg og datteren min har hatt mensen i tre dager.

Skrevet

Både mora mi, jeg og datteren min har hatt mensen i tre dager.

3 dager, er det mulig? Så urettferdig da! (ikke at dere har 3, men at jeg har dobbelt så lenge). Tenk å ha mensen i 3 dager da, det hadde vært noe det!!

Skrevet

Normal mens var ca. 4 dager, med moderat væskemengde siste døgnet.

Skrevet

3 dager, men jeg går på p-piller da så kanskje derfor det ikke varer så lenge.

Skrevet

Vanligvis i ca 4 dager, mot 6-7 før jeg begynte med p-piller.

Skrevet

Ca 5 dager, men egentlig bare tre. Første og siste er bare "nå kommer visst mensen" og "nå er visst mensen nesten helt ferdig" :-)

Elisabeth1365380359
Skrevet

3 dager før jeg begynte med p pilla, og etter ble det 5-6 dager

Skrevet

Med p-piller: 3-4 dager.

Uten p-piller: 7-10dager.

Nå vet jeg ikke, har akkurat fått satt inn hormonspiral og håper det fortsetter som det gjør nå, uten blødning ;)

Skrevet

Med vanlig spiral: 6 dager. Har fått hormonspiral for tre uker siden, og første mens etter innsettingen begynte forrige torsdag. Jeg ser ingen tegn til at det stopper å blø så langt :o( Trodde jeg skulle blø mindre nå, så jeg er nokså irritert. 1300,- rett ut av vinduet? Men det kan kanskje bli bedre etter et par måneder til får jeg håpe.

Gjest Lei hele mensen
Skrevet

Nå nevner jeg bare de periodene hvor jeg ikke har brukt p-piller.

Som ung blødde jeg MYE og i åtte dager. Forferdelig!

Nå som middelaldrende blør jeg kun et par dager. Deilig! Kanskje litt brunaktig utflod en dag før og en dag etter, men det er ikke no å bry seg om.

Får håpe hele greia forsvinner stille og rolig uten å skaffe meg mer bry...

Skrevet

Har alltid hatt lange og kraftige menstruasjoner. Vanligvis er det 7 til 8 dager. Men det hender de er opp til 11 dager, og da er jeg helt utmattet etterpå. Prøvde hormonspiral for å få mindre blødning, ble ikke helt kvitt blødningene da heller, men den hadde så sterke bivirkninger så jeg måtte ta den ut. Anbefaler ingen å bruke hormonspiral.

Skrevet

7-9 dager, er sterilisert. Med p-pillen varte den i 5-6 dager og spiralen 15.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...