Gjest Kaptein Sabeltann Skrevet 17. september 2004 Skrevet 17. september 2004 Spillet har offsiell lanseringsdato i dag! Men smarte pirater som meg har jo spilt dette spillet en uke, men i dag skal jeg kjøpe spillet, hihi 0 Siter
Gjest spillegal Skrevet 17. september 2004 Skrevet 17. september 2004 Spillet har offsiell lanseringsdato i dag! Men smarte pirater som meg har jo spilt dette spillet en uke, men i dag skal jeg kjøpe spillet, hihi Er det bra eller? Tipper du mener det siden du skal kjøpe det.. :-) 0 Siter
Excelsion Skrevet 17. september 2004 Skrevet 17. september 2004 Det ble sluppet i går i Norge. I dag i UK, folk tar UK datoen som den norske veldig ofte.. 0 Siter
Zarine Skrevet 18. september 2004 Skrevet 18. september 2004 Det er ute og det er topp :-) Vel... altså... gemalen kjøpte det i presang til meg, men det er berre han som har spilt det enn så lenge - sat i timesvis i går ;-) Men eg har sett på det. Grafikken er i alle fall fin, eg gler meg vanvittig til å få prøve det. No loggar eg av DOL og set på Sims2... ;-) 0 Siter
Gjest psyk eller? Skrevet 18. september 2004 Skrevet 18. september 2004 Det er ute og det er topp :-) Vel... altså... gemalen kjøpte det i presang til meg, men det er berre han som har spilt det enn så lenge - sat i timesvis i går ;-) Men eg har sett på det. Grafikken er i alle fall fin, eg gler meg vanvittig til å få prøve det. No loggar eg av DOL og set på Sims2... ;-) Og hva har data med Helse å gjøre? 0 Siter
Zarine Skrevet 19. september 2004 Skrevet 19. september 2004 Og hva har data med Helse å gjøre? Clue 1 : Les namnet på forumet. Clue 2: Sjekk andre tråder. Da får du *kanskje* svaret ditt...? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.