Gå til innhold

Verk

divinity

Anbefalte innlegg

Jeg er en gutt på 26år som driver med kroppsbygging, Jeg har brukt anabole steroider siden jeg var 23. Vet utmerket godt hvilke bivirkninger og lidelser dette kan medføre.Er ikke ute etter pekefingre. Jeg pleier å sette 1ml testosteron(250mg) (apotekvarer) i annen hver skulder hver andre dag. Dette har gått fint over 3 kurer nå (det blir endel stikk). Jeg aspirerer alltid før jeg skyter dosen for å sjekke om jeg har truffet en blodåre. Er også veldig nøye med å holde ting så sterilt som mulig. Når jeg aspirerte i går fikk jeg til min forskrekkelse inn "verk" eller noe lignende inn i sprøyta. Jeg kunne trekke ut nokså mye. Lurer på hva jeg bør gjøre? Har overhodet ikke smerter eller noe i skuldera, men ble lettere sjokkert når det kom en gulbrun substans inn i pumpa når jeg aspirerte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo ikke det du vil høre, men:

Du har brukt sterioder sammenhengende i 3 år, og du er OVERRASKET over at det skjer rare ting med kroppen din? Go figure.

"............................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke det du vil høre, men:

Du har brukt sterioder sammenhengende i 3 år, og du er OVERRASKET over at det skjer rare ting med kroppen din? Go figure.

er du tett i hue eller ? klart jeg ikke har brukt steroider sammenhengene i 3 år. Har kjørt 3 kurer sier jeg. En hvert år, 10-12 ukers kur med clomid og hcg terapi etterpå. Er også nøye med å sjekke blod og leververdier. Ekke født i går heller, vet godt hva jeg driver med, spørsmålet dreide seg ikke om steroider engang. Jeg lurte på hva substansen i armen min kunne være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

www.come.to/boleforum

Forumet er nok et par hakk mer egnet for spørsmål vedrørende steroider enn DOL.

spørsmålet dreide seg jo IKKE om steroider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men der vil du få svar fra seriøse bodybuildere rundt om i Norge. Folk som har brukt sterioder i mange år, og som rimelig sikkert vet hva de snakker om.

Her vil du få svar fra bedrevitere som dømmer deg for ditt bruk av AAS.

Your choice.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og selvfølgelig dreier spørsmålet ditt seg om steroider. Du har injesert olje i skuldra dine over lengre tid. Man trenger knapt være noen Einstein for å forstå at dette er den direkte årsaken til at skuldra dine nå verker.

Fram til du får noe fornuftig svar av noen, så bør du i hvert fall benytte deg av andre injeseringssteder. Rumpe, lår. Det er begrenset hvor mange ganger i uka man bør bruke en liten muskel som skulderen som injeseringssted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

www.come.to/boleforum

Forumet er nok et par hakk mer egnet for spørsmål vedrørende steroider enn DOL.

Steike, det er et forum med mange freaker. Det er jo pokker ikke annet enn juks i byggermiljøene.

NB: Som juks definerer jeg preparater som øker muskelpasse på en unaturlig måte, for resultater som ikke kan oppnåes på "ordentlig måte" - ihvertfall ikke på den korte tiden. Folk snakker om vektøkninger på 12 kg på et par mnd. etc. - jeg skjønner ikke sjarmen med noe som er så unaturlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steike, det er et forum med mange freaker. Det er jo pokker ikke annet enn juks i byggermiljøene.

NB: Som juks definerer jeg preparater som øker muskelpasse på en unaturlig måte, for resultater som ikke kan oppnåes på "ordentlig måte" - ihvertfall ikke på den korte tiden. Folk snakker om vektøkninger på 12 kg på et par mnd. etc. - jeg skjønner ikke sjarmen med noe som er så unaturlig.

Jeg vet egentlig ikke hva slags folk som er på forumet der nå, men for noen år siden var det i hvert fall en del seriøse bodybuildere.

Ja, de jukser selvsagt. Altså konkurrerende bodybuildere. 100 % av dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IngenLurerDenneGutten

Gunnar Røsbø er vel den Norske byggeren som kom lengst. Han fikk to andreplasser i mr. univers før han "kolapset" og alt gikk til helvette pga. dop.

GR har jeg truffet og trent med i Bergen, hadde han gjort tingene rett hadde han nok nådd frem, han var en flott fyr. Han var kjent for sine kolosale underarmer, skipperen kalte de han på på videoen, der han var med i mr.univers i Kairo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gunnar Røsbø er vel den Norske byggeren som kom lengst. Han fikk to andreplasser i mr. univers før han "kolapset" og alt gikk til helvette pga. dop.

GR har jeg truffet og trent med i Bergen, hadde han gjort tingene rett hadde han nok nådd frem, han var en flott fyr. Han var kjent for sine kolosale underarmer, skipperen kalte de han på på videoen, der han var med i mr.univers i Kairo.

Var en flott fyr? Er han død?

Jeg vet ikke helt hva man bør skrive om navngitte bodybuilderlegender her, men sånn generelt så skal det vel sies at det for en del av de det har gått til helvete med også har vært rusmidler med i bildet.

Det nytter ikke å skylde på dop om man lader opp til konkurransene med en helflaske whiskey.

Altså på et generelt plan.

Ellers må det sies at jeg har sett noen bilder av Røsbø, og det er liten tvil om at han var sinnssykt rå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet egentlig ikke hva slags folk som er på forumet der nå, men for noen år siden var det i hvert fall en del seriøse bodybuildere.

Ja, de jukser selvsagt. Altså konkurrerende bodybuildere. 100 % av dem.

Sikkert de samme folkene - det virker som om de vet hva de snakker med og driver med.

".............................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert de samme folkene - det virker som om de vet hva de snakker med og driver med.

".............................."

Nja. Kjente ikke igjen noen nick der inne.

Men det var i hvert fall et veldig seriøst sted for noen år siden, så det er nok fortsatt mulig for fyren over og få noen råd i forhold til verket sitt.

Selv om det mest nærliggende når man verker i skuldra selvsagt er å løpe til legen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

IngenLurerDenneGutten

Var en flott fyr? Er han død?

Jeg vet ikke helt hva man bør skrive om navngitte bodybuilderlegender her, men sånn generelt så skal det vel sies at det for en del av de det har gått til helvete med også har vært rusmidler med i bildet.

Det nytter ikke å skylde på dop om man lader opp til konkurransene med en helflaske whiskey.

Altså på et generelt plan.

Ellers må det sies at jeg har sett noen bilder av Røsbø, og det er liten tvil om at han var sinnssykt rå.

Tror neppe at de var fulle, men GR "kolapset" etter de to andreplassene. Har foresten privete bilde® fra en bytur på 80-tallet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror neppe at de var fulle, men GR "kolapset" etter de to andreplassene. Har foresten privete bilde® fra en bytur på 80-tallet.

Vet jo ikke hva som stemmer, men etter hva jeg hørte, som et eksmpel på hvilket sykt talent mannen var, så drakk han seg dritings kvelden før konkurransen og presterte likevel en 2. plass. Noe som er ganske perverst.

Dessuten var han i så grusom form til tross for sin utagerende livsstil, at Lou Ferringo, den godeste hulken, ikke engang turte å stille opp på bilder sammen med han.:)

Alle disse gutta bruker steroider. Uante menger også. Og på GR sin tid visste man heller ikke det man i dag vet angående forebygging i forhold til bivirkninger, så det var utvilsomt mer risikofylt på den tiden. Selv om mengdene som brukes i dag nok er langt større enn hva som var vanlig på den tiden.

Når man i tillegg drikker så ber man om bråk.

Men når det er sagt er det ikke noe ukjent fenomen at brukere av steroider også benytter seg av diverse rusmidler. Kanskje ikke så mye alkohol all den tid det er ekstremt muskelnedbrytende, men desto mer sentralstimulerende stoffer.

Har sett to eksempler av folk på min alder som har havnet på plata-nivå fordi de byttet ut alkoholen med narkotika fordi alkohol og steroider ikke hører sammen.

En eller annen urutinert logikk tilsa at narkotika var bedre. Snakker man om det fysiske så er det sannsynligvis det også, men AAS og Narkotika er ikke akkurat en spesielt sunn kombinasjon for psyken.

Disse burde selvsagt aldri brukt dop i utgangspunktet, noe som gjelder de fleste som bruker det. Og jeg vet at den slags er veldig vanlig i bodybuildermiljøet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IngenLurerDenneGutten

Vet jo ikke hva som stemmer, men etter hva jeg hørte, som et eksmpel på hvilket sykt talent mannen var, så drakk han seg dritings kvelden før konkurransen og presterte likevel en 2. plass. Noe som er ganske perverst.

Dessuten var han i så grusom form til tross for sin utagerende livsstil, at Lou Ferringo, den godeste hulken, ikke engang turte å stille opp på bilder sammen med han.:)

Alle disse gutta bruker steroider. Uante menger også. Og på GR sin tid visste man heller ikke det man i dag vet angående forebygging i forhold til bivirkninger, så det var utvilsomt mer risikofylt på den tiden. Selv om mengdene som brukes i dag nok er langt større enn hva som var vanlig på den tiden.

Når man i tillegg drikker så ber man om bråk.

Men når det er sagt er det ikke noe ukjent fenomen at brukere av steroider også benytter seg av diverse rusmidler. Kanskje ikke så mye alkohol all den tid det er ekstremt muskelnedbrytende, men desto mer sentralstimulerende stoffer.

Har sett to eksempler av folk på min alder som har havnet på plata-nivå fordi de byttet ut alkoholen med narkotika fordi alkohol og steroider ikke hører sammen.

En eller annen urutinert logikk tilsa at narkotika var bedre. Snakker man om det fysiske så er det sannsynligvis det også, men AAS og Narkotika er ikke akkurat en spesielt sunn kombinasjon for psyken.

Disse burde selvsagt aldri brukt dop i utgangspunktet, noe som gjelder de fleste som bruker det. Og jeg vet at den slags er veldig vanlig i bodybuildermiljøet.

Når jeg traff han på 80-tallet var han ikke i noen særlig god form, og det sa han også, men han stillte opp på ei treningsøkt dagen etter.

Han la heller ikke skjul på at han hadde alkoholproblemer, og han var livredd jorunalister.

Da jeg traff han på hotell Norge halte jeg frem et F3 (mye brukt av presse) da ble han fly forbanna - da han trodde jeg kom fra Se og Hør som hvistnok hadde tilbydd han en slump penger dagen før imot fotografering og intervju. Uansett, Gunnar Røssbø er en av de flotteste byggerne som jeg vet om, en ordentlig sjarmør, se bare her:http://www.accuratefitness.com/images/gunnar%20røssbø.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg traff han på 80-tallet var han ikke i noen særlig god form, og det sa han også, men han stillte opp på ei treningsøkt dagen etter.

Han la heller ikke skjul på at han hadde alkoholproblemer, og han var livredd jorunalister.

Da jeg traff han på hotell Norge halte jeg frem et F3 (mye brukt av presse) da ble han fly forbanna - da han trodde jeg kom fra Se og Hør som hvistnok hadde tilbydd han en slump penger dagen før imot fotografering og intervju. Uansett, Gunnar Røssbø er en av de flotteste byggerne som jeg vet om, en ordentlig sjarmør, se bare her:http://www.accuratefitness.com/images/gunnar%20røssbø.jpg

Enig. Jeg hadde generelt sansen for byggerne på den tiden der.

Det blir ikke for ekstremt, i motsetning til dagens groteske 130 kilos monstre.

Bra bilde det der. Armene hans er sinnssyke. Helt rått.

I tillegg ser du at midjemålet hans er meget bra. Samme som man ser på Arnold når han var i form. Dette i motsetning til dagens monstre med sine veksthormonmager som får dem til å se ut som om de er gravide med firlinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...