Gjest bryllup Skrevet 17. september 2004 Skrevet 17. september 2004 Hva skriver man egentlig på et kort til brudeparet? Til lykke?.........hva mer? Noen som har en fin hilsen på lager? 0 Siter
Lurveline Skrevet 17. september 2004 Skrevet 17. september 2004 En meningsfyllt drøm som starter der og da i samme øyeblikk som du av hjertet gir ditt "JA". Det er løfter og håp i livets omelett to hjerter og to liv slått sammen til ett. En vidunderlig blanding av latter og tårer tilgivelse for ord som i øyeblikket sårer. Det er å si "Jeg elsker deg" med blikk eller ord. Eller bare, "Til lykke med dagen og fremtiden" ) 0 Siter
Lurveline Skrevet 17. september 2004 Skrevet 17. september 2004 Giftemålets ABC : G står for gyldne ringer. I står for inderlig kjærlighet. F for fantasiens vinger. T for tålmodighet og trofasthet. 0 Siter
citoyen Skrevet 17. september 2004 Skrevet 17. september 2004 En meningsfyllt drøm som starter der og da i samme øyeblikk som du av hjertet gir ditt "JA". Det er løfter og håp i livets omelett to hjerter og to liv slått sammen til ett. En vidunderlig blanding av latter og tårer tilgivelse for ord som i øyeblikket sårer. Det er å si "Jeg elsker deg" med blikk eller ord. Eller bare, "Til lykke med dagen og fremtiden" ) ... livets omelett? 0 Siter
scindapsus Skrevet 17. september 2004 Skrevet 17. september 2004 Med ønske om et liv i kjærlighet! 0 Siter
Moraki Skrevet 17. september 2004 Skrevet 17. september 2004 Ja? Livets omelett? Hadde jeg fått det på et kort hadde jeg blitt flau.. 0 Siter
Lurveline Skrevet 17. september 2004 Skrevet 17. september 2004 Livets omelett? Hadde jeg fått det på et kort hadde jeg blitt flau.. Jaha? Her har du flere "vendinger i matveien" : http://www.lyftingsmo.no/Stein/mat.doc 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.