ajay91 Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Hei,jeg er en gutt som er 13år og spiller fotball,og jeg har veldig vondt i knærne.Mest i hø.kne. Legen sier at det er Schlatters og det vil ta tid.Jeg har søkt litt på nettet og lest at det er folk som er over 30 år og har den skaden,og ikke får trent seg.Fotball er veldig viktig for meg,og jeg vil gjerne fortsette med det. Vet dere om noe som kan gjøre det bedre,og hvor lang tid dette kommer til å ta? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reikiana Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Skal ikke si noe sikkert, men ta deg en tur til en fysioterapeut 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drizzle Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Skal ikke si noe sikkert, men ta deg en tur til en fysioterapeut Schlatters er en tilstand som oftest rammer de som trener mye og er i en vokseperiode, fordi beinvevet er i stadig forandring. Du vil antakelig bli kvitt plagene dine når du ikke vokser så mye lenger. Noen anslår perioden man er mest utsatt for Schlatters til mellom 10 og 16 år. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.