Cathrine28 Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Er dette det samme? Hvis ikke, hva er det som er forskjellen? Skal bake et brød med hvetekli, men fant bare hvetekim i butikkene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest forskjell ja Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Kjempeforskjell. Hvetekim er det innerste på hveten, full av fett og andre sunne stoffer. Kli er det ytterste og er bare fiber. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scuba Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Kjempeforskjell. Hvetekim er det innerste på hveten, full av fett og andre sunne stoffer. Kli er det ytterste og er bare fiber. jeg skal også bake brød med hveteli, alt jeg finner er kruskakli og havrekli. Hvor i all verden finner jeg hvetekli, hvilke butikker fører det? Noen som vet?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 jeg skal også bake brød med hveteli, alt jeg finner er kruskakli og havrekli. Hvor i all verden finner jeg hvetekli, hvilke butikker fører det? Noen som vet?? Kruskakli ER hvetekli... :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scuba Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Kruskakli ER hvetekli... :-) Åhh. tusen takk for svarte, jeg har lett og lett nå. Nå blir det brødbaking i dag. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.