Gå til innhold

Farmen...

Gjest farmenlina

Anbefalte innlegg

Gjest farmenlina
Skrevet

Jo, jeg har et liv, men synes farmen er bra, og barbro er best!!

Herregud så jævlige (teite) den mannfolkgjengen er. Og han som gikk ut i dag som skulle fremstå som smart og klok og redelig og at de andre var uredelig, synes han var skikkelig dårlig taper som tømte ut melka.

Synes synd på Barbro som blir kjent med faren sin på en dårlig måte.

Skrevet

Jeg er så enig med deg.

For noen mannfolk !

Ble skikkelig kvalm av Runar da han kalte Snorre lavmål... selv tømte han ut melka og blandet den med vann... Det er skikkelig lavmål. Ropte Hurra da han gikk ut.

Skrevet

Ble skikkelig kvalm av Runar da han kalte Snorre lavmål... selv tømte han ut melka og blandet den med vann... Det er skikkelig lavmål. Ropte Hurra da han gikk ut.

Skjønner godt at han ble irritert jeg! Her blir den beste deltakeren valgt til førstekjempe, bare på grunn av et spill fra Barbro sin side i håp om at Runar ville velge faren hennes, slik at han ble sendt hjem. Greit nok med taktikk, men hadde det ikke vært en ide å beholde de som faktisk gjør noe på gården. Maken til arbeidshest som Runar, har jeg ikke sett på lenge!

Gjest heia den som vinner
Skrevet

Skjønner godt at han ble irritert jeg! Her blir den beste deltakeren valgt til førstekjempe, bare på grunn av et spill fra Barbro sin side i håp om at Runar ville velge faren hennes, slik at han ble sendt hjem. Greit nok med taktikk, men hadde det ikke vært en ide å beholde de som faktisk gjør noe på gården. Maken til arbeidshest som Runar, har jeg ikke sett på lenge!

Men hvordan måler man hvilken deltaker som er best.

Og...er det den beste som vinner i Farmen?

Jeg synes ihvertfall programmet er god underholdning!

Skrevet

Men hvordan måler man hvilken deltaker som er best.

Og...er det den beste som vinner i Farmen?

Jeg synes ihvertfall programmet er god underholdning!

Jeg også synes det er god underholdning, det er da derfor jeg ser på. Og når det gjelder å måle hvilken deltaker som er best, så er det bare å se på kunnskap og resultater av jobben de gjør det...ikke verre:-)

Skrevet

Jeg også synes det er god underholdning, det er da derfor jeg ser på. Og når det gjelder å måle hvilken deltaker som er best, så er det bare å se på kunnskap og resultater av jobben de gjør det...ikke verre:-)

Jo, forsåvidt enig, men det å syke ut andre er jo en "stygg" måte å være god på dersom den beste vinner.

Det er jo snakk om å vinne masse her, ikke bare samarbeide for å få mat og varme.

Skrevet

Jo, forsåvidt enig, men det å syke ut andre er jo en "stygg" måte å være god på dersom den beste vinner.

Det er jo snakk om å vinne masse her, ikke bare samarbeide for å få mat og varme.

Joda, skjønner hva du mener. Men jeg mener at et i et slikt konsept så er det ikke det psykiske som burde telle (trynefaktor, utpsyking o.l), men hvem som er best skikket til å drive en gård. Det var nok også meningen med programmer, men dette er desverre ikke god underholdning. Derfor setter TV-selskapet sammen mennesker som de vet har forskjellige standpunkter og meninger her i livet, i håp om at de skal krasje med hverandre og skape intriger. Og det er selvfølgelig derfor det blir så god underholning. Må innrømme at jeg nok ikke hadde giddet å sett på hvis det bare hadde vært god, gammeldags bonderomantikk:-)

Skrevet

Joda, skjønner hva du mener. Men jeg mener at et i et slikt konsept så er det ikke det psykiske som burde telle (trynefaktor, utpsyking o.l), men hvem som er best skikket til å drive en gård. Det var nok også meningen med programmer, men dette er desverre ikke god underholdning. Derfor setter TV-selskapet sammen mennesker som de vet har forskjellige standpunkter og meninger her i livet, i håp om at de skal krasje med hverandre og skape intriger. Og det er selvfølgelig derfor det blir så god underholning. Må innrømme at jeg nok ikke hadde giddet å sett på hvis det bare hadde vært god, gammeldags bonderomantikk:-)

He, he. Ja, helt enig med deg!

Så reklame for programmet i går.

Innbiller mag at Eskild blir ny storbonde siden han satt på kortsiden av langbordet, men den som venter får se.

Ha en fin tv-kveld

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...