Gjest uten make up Skrevet 17. september 2004 Skrevet 17. september 2004 http://www.hereinreality.com/makeup.htm 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. september 2004 Skrevet 17. september 2004 Jeg skjønner at jeg må finne meg en make-upartist. LOL 0 Siter
Rubia Skrevet 18. september 2004 Skrevet 18. september 2004 Det er klart at noen også av oss "normale" er født pene, eller med pene trekk. Men det er helt naturlig at håret blir litt blassere, at vi får litt solrynker, at en kvise popper fram her og der osv. Jeg ser det slik...med riktige folk rundt oss så kan de aller fleste av oss se ut som en lekker kjendis og vi kan synge strøkent og ja i det hele tatt. Mange av kjendisene får en så stor drahjelp at med den samme hjelpa hadde vi kunnet tråle kjendisgatene vi også...nesten alle som en. Men auraen for å slå ann og få det til...den må nok hver og en stå for selv 0 Siter
MannMann Skrevet 18. september 2004 Skrevet 18. september 2004 *ler høyt og lenge* Ja, det er det jeg alltid har sagt! 0 Siter
Gjest syns jeg da... Skrevet 19. september 2004 Skrevet 19. september 2004 Må bare si det.. Alicia Keys er naturlig pen! 0 Siter
Gjest synes jeg også u/t Skrevet 20. september 2004 Skrevet 20. september 2004 Må bare si det.. Alicia Keys er naturlig pen! . 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.