Gå til innhold

Hva gjør hun?

Anbefalte innlegg

Gjest GjøvikBoy24
Skrevet

Heisann!

Jeg skriver her fordi det er et spørsmål jeg lurer på.

Jeg kan først fortelle litt om meg selv. Jeg har flyttet til Gjøvik for å studere og kommer opprinnelig fra Oslo. Jeg har utenlandsk bakgrunn. I starten hadde jeg problemer med å skaffe meg hybel så jeg måtte bo på et ¨privat bofellesskap med 4 andre. Alle var innvandrere. Det var to jenter og en gutt pluss meg. Jeg ble veldig godt kjent med de jentene og ble god venn med de. Det gikk så langt at de kunne dele sine hemmeligheter med meg. Utrolig nok. Der ble jeg også kjent med en annen jente som var venninna til en av jentene som bodde der fra før. Jeg gjorde som jeg alltid har gjort, presenterte meg og pratet med henne. To dager etterpå hadde vi en fest på det stedet og hun var også der (vil bare legge til at hun er 18 år). Der om også hun og vi snakket sammen. Etter det hadde vi drikkekonkurranse og de skjenket meg full. Så var det slik at noen venner av meg skulle på det samme stedet men de visste ikke hvor jeg bodde så jeg måtte ut og hente de. Men jeg var så full at jeg ikke klarte å gå. Så denne jenta tilbød seg å følge meg dit. Hun var også rimelig brisen. Vel, jeg holdt rundt henne og gikk et stykke for å hente vennene mine.

Slik ble jeg kjent med denne jenta. Deretter så jeg henne ofte å besøk på bofellesskapet vårt og jeg snakket med henne en del. Så hadde det seg slik at jeg ble betatt av en jente i klassen min det var dessverre en ensidig prosess. Jeg var såret. Den jenta jeg ble kjent med via de på bofellesskapet, spurte meg en gang hun kunne få musikk fra meg på sin mp3-spiller og jeg sa ja. Hun kom og jeg hjalp henne. Det ene førte med seg det andre og plutslig hadde jeg fortalt henne om det som hadde skjedd. Hun lyttet og vi snakket om alt og ingenting i nesten 4 timer og jeg fulgte henne hjem på hennes forespørsel.

Etter det snakket hun med sin venninne og hun fikk nummeret mitt fra henne. Deretter begynte sms-ene å flyte fram og tilbake. Hun sa til meg at hun hadde respekt for meg siden jeg var den første som ikke hadde prøvd seg på henne i fylla. Alle de andre hadde prøvd å ligge med henne. Videre synes hun at jeg er en snill og søt gutt. Saken er den at på stedet har hun litt dårlig rykte fordi hun er litt "billig" har mange sagt. Mange gutter ringer og lurer på om hun vil være med på "nachspiel" mens det er sex de er ute etter.

Men til noe annet. Hun gir meg ofte komplimenter. Da jeg flyttet fra det bofellesskapet til et studenthjem så tilbød hun seg å hjelpe meg med å flytte. Hun var i hybelen min i fra klokka 16:00 til 01:30. Hun pakket klærne mine inn i hyllene og hjalp meg med alt. Vi spiste her og snakket lenge. Jeg har vært hjemme hos henne og spist, fått en gave etter bare å ha vært kjent i 1 måned, møtt foreldrene hennes, trent sammen med henne og hørt de mest intime og private hemmelighetene hennes. Vi prater i flere timer om alt og ingenting. Igår kveld satt vi hjemme hos meg og så på filmer og spiste god mat. Jeg har vært på kino med henne, noe hun inviterte meg selv på. I den siste tiden har vi hengt sammen lenge. Hun har fått meg til å glemme den jenta jeg ble betatt av i klassen. Jeg er så redd for at jeg skal få følelser for henne. Jeg har fra starten av lagt vekt på at vi er venner men jeg har i det siste følt at jeg liker henner mer enn en venn og det skremmer meg. Jeg husker at jeg i starten sa at jeg likte jenter som sminket seg og som kledde seg pent og plutselig er hun med sminke hele tiden. Hun prater ofte om en del gutter som prøver seg på henne. Hun skjønner ikke hva hun sal gjøre for hun liker ikke det. Da sa jeg det jeg mente om det. At hun måtte bli tøffere til å si fra når det var noe hun ikke ville. At hun ikke kan være venn med alle. Jeg forsikret meg om at hun bare måtte si fra hvis hun ikke ville snakke om det men hun hørte på. Hun så på meg med et intens blikk og jeg ble ganske het selv.

Det er nå spørsmålet reiser seg: hva ser hun i meg som gjør at hun nesten hele tiden er med meg? Prøver hun seg på me eller? Jeg er jo 5 år eldre, hva får henne til å vanke med meg?

Skrevet

Hun virker forelsket. Hva hun ser i deg kan ikke jeg svare på, men det er tydeligvis et eller annet med deg :-)

Hun virker jo hyggelig, kanskje litt vel oppofrende (klarer ikke si nei). Om hun er "billig" (stygt ord) eller ei vet jeg ikke, men jeg ville ikke trodd altfor mye på rykter. Kanskje er det et tilbakelagt kapittel.

Hvorfor er du så redd for å få følelser for henne? Det virker som du allerede har fått det. Hun virker jo hyggelig og litt søt når hun hele tiden innretter seg etter dine preferanser (som med sminken). Pass på så du ikke utnytter dette.

5 år er ingen stor forskjell.

Hva med å prøve seg fram, se om det kan bli et forhold. Hva har du egentlig å tape?

Skrevet

Hei!

Hallo, lille venn... nå må du lære deg å lese de riktige tegnene... Jenta liker deg:) hvorfor ikke spørre rett ut?

Det er den eneste måten du kan få svar på...

Syntes du skal satse jeg, hun er sikkert en koselig og trivelig jente, fordi det fortjener du:)

Gjest en dol-bruker
Skrevet

Hvorfor er du redd for å få følelser for henne? Hun høres ut som hun er oppriktig glad i deg. Antakelig kunne dere få det fint sammen.

Ikke bry deg om rykter fra eller til. Det er hvordan hun er overfor DEG som teller.

Lykke til!

Skrevet

Fem år er da ingenting. Det er mer mellom meg og dama, og vi har aldri fått noen negative reaksjoner på det. Ganske vanlig, faktisk.

Hun har allerede fortalt deg grunnen til at hun liker deg. Les det du har skrevet en gang til, så kanskje du ser det :) Hun synes du er annerledes far de andre hun har møtt. Det har hun falt for.

Jeg synes det er ganske tydelig at dere er forelsket. Ikke hold det tilbake, davel. Go for it, man! På tide med et fremstøt nå virker det som. Hun går sannsynligvis og venter på det. Prøv å gi henne en klem, hold henne i hånden eller noe lignende hvis du vil ta det litt forsiktig i begynnelsen.

Høres digg ut med en vinterforelskelse ;)

Gjest GjøvikBoy24
Skrevet

Hvorfor er du redd for å få følelser for henne? Hun høres ut som hun er oppriktig glad i deg. Antakelig kunne dere få det fint sammen.

Ikke bry deg om rykter fra eller til. Det er hvordan hun er overfor DEG som teller.

Lykke til!

Det er nettopp det jeg ikke skjønner. Jeg har jo ikke gjort noe annet enn å være meg selv, noe jeg også var i Oslo. Men der fikk jeg ikke noe til. Her har et nytt liv startet for meg og jeg stortrives.

Jeg hadde før det aldri hatt en så tett kontakt med en jente før. Aldri vært på kino og slikt. Denne jenta er den første i mitt liv som jeg har funnet på såmye med. Det sa jeg også til henne at hun er den første jenta jeg har vært med på kino. Hun smilte bare.

Jeg vet ikke helt. Igår så vi på grøssere noe som også var hennes forslag. Før det hadde jeg vært hjemme hos henne tidligere på dagen og hatt aerobic med henne. Så hadde vi sittet på romet hennes og sett på klærne hennes og hun ba meg velge hva slags klær jeg ville at hun skulle ha på seg. Så hadde jeg dratt hjem og ordnet opp med mat og snop slik at alt lå på rommet da hun kom. Hun ble helt rørt av det. Så begynte vi å se på filmene men jeg var mer betatt av henne. Bare legger til at etter en del uoverenstemmelser i barndommen har jeg hatt problemer med det motsatte kjønn. Jeg klarer ikke en gang å gi min egen moren klem. Her sitter vi på sofaen og jeg legger merke til at jeg sakte men sikkert sitter ganske nær henne. Plutselig ligger begge slik at begges hoder peker mot den andres, altså at vi ligger litt på skrå. Plutselig la hun seg bare ned slik at hodet hennes var vannrett foran meg og jeg kunne lukte på håret hennes. Altså ganske nær og jeg likte det. Jeg kunne føle varmen fra henne. Etter en stund la jeg meg slik at jeg lå med hodet rett bak henne. Det var så deilig med slik kontakt og jeg likte. Jeg tror at hun allerede føler at noe skjer hun også.

Men hva er det meg som gjør at hun bruker så mye tid på meg? Er vi bare gode venner? For jeg er redd for å ødelegge dette hvis det bare er jeg som har følelser for henne. Hun hadde tidligere en type som hun var venn med lenge men da de ble sammen så snudde alt seg på hodet kunne hun fortelle meg. Så hun er ikke klar for noen forhold akkurat nå.

Gjest GjøvikBoy24
Skrevet

Hei!

Hallo, lille venn... nå må du lære deg å lese de riktige tegnene... Jenta liker deg:) hvorfor ikke spørre rett ut?

Det er den eneste måten du kan få svar på...

Syntes du skal satse jeg, hun er sikkert en koselig og trivelig jente, fordi det fortjener du:)

Men det er det jeg ikke skjønner. Har jeg ødelagt dette ved å si fra starten av at vi er gode venner. For hun sier akkurat det samme. Jeg blir litt sjalu når andre gutter prøver seg på henne, er det etgn på at jeg er forelsket?

Videre har jeg tenkt og funnet ut at ar man ikke lyst til å møte en person så er det ikke vanselig, selv på et så lite sted.

Tegn, jeg ser dem ikke. Kommentar til det?

Gjest GjøvikBoy24
Skrevet

Hun virker forelsket. Hva hun ser i deg kan ikke jeg svare på, men det er tydeligvis et eller annet med deg :-)

Hun virker jo hyggelig, kanskje litt vel oppofrende (klarer ikke si nei). Om hun er "billig" (stygt ord) eller ei vet jeg ikke, men jeg ville ikke trodd altfor mye på rykter. Kanskje er det et tilbakelagt kapittel.

Hvorfor er du så redd for å få følelser for henne? Det virker som du allerede har fått det. Hun virker jo hyggelig og litt søt når hun hele tiden innretter seg etter dine preferanser (som med sminken). Pass på så du ikke utnytter dette.

Hva med å prøve seg fram, se om det kan bli et forhold. Hva har du egentlig å tape?

Tja, jeg vet ikke. For det første har jeg driti meg noe så til de grader før at jeg rett og slett ikke tør å å ødelegge dette fine jeg har her.

Forelsket ja. Men man kan legge lokk på slikt, det har jeg gjort hele livet. Jeg vil ikke ta sjansen og drite meg ut og kanskje miste en venn. Men det er også slik at slike følelser går over etter hvert. Det er i starten at man er så gira, etter hvert dabber det av.

Skrevet

Men det er det jeg ikke skjønner. Har jeg ødelagt dette ved å si fra starten av at vi er gode venner. For hun sier akkurat det samme. Jeg blir litt sjalu når andre gutter prøver seg på henne, er det etgn på at jeg er forelsket?

Videre har jeg tenkt og funnet ut at ar man ikke lyst til å møte en person så er det ikke vanselig, selv på et så lite sted.

Tegn, jeg ser dem ikke. Kommentar til det?

Tegn; hun har begynnt å sminke seg for din del, hun har sagt at hun liker deg (et ganske stort tegn) hun har bedt deg på kino, du har møtt familien hennes, osv, osv.. hele henne er full av tegn, og hun venter sikkert bare på at du skal ta initiativet...

Du må ikke være så redd for følelsene dine... Du kommer ingen vei med det, og dessuten så får du aldri vite noe uten at du prøver... det behøver ikke ødelegge vennskapet fordi om det ikke er gjensidig?

Da forblir dere venner... det er mange vennskap som har utviklet seg til kjærlighet!

Ta sjansen, du har ingenting å tape egentlig, eller dvs du har alt å tape på å ikke gjøre det!

Go for IT! Mener nå jeg!

Gjest GjøvikBoy24
Skrevet

Tegn; hun har begynnt å sminke seg for din del, hun har sagt at hun liker deg (et ganske stort tegn) hun har bedt deg på kino, du har møtt familien hennes, osv, osv.. hele henne er full av tegn, og hun venter sikkert bare på at du skal ta initiativet...

Du må ikke være så redd for følelsene dine... Du kommer ingen vei med det, og dessuten så får du aldri vite noe uten at du prøver... det behøver ikke ødelegge vennskapet fordi om det ikke er gjensidig?

Da forblir dere venner... det er mange vennskap som har utviklet seg til kjærlighet!

Ta sjansen, du har ingenting å tape egentlig, eller dvs du har alt å tape på å ikke gjøre det!

Go for IT! Mener nå jeg!

Det er bare det at jeg også har sagt at jeg liker henne. Men jeg trekker hele tiden inn ordet "venn". For eksempel sa hun til meg at hun synes at jeg var god til å lage mat. Jeg sier: "Jeg synes at det er gøy ålage mat for venner."

Den gaven jeg fikk av henne, en vinflaske, gav hun meg fordi hun syntes at jeg var så snill ot henne og hjalp henne med mp3-spilleren.

En dag snakket hun om at un var så lei av at gutter hele tiden ringte henne og at hun visste at se bare ville ha sex med henne (hennes fortid som bimbo, ifølge mange på stedet). Der sa jeg det rett: " Jeg liker deg veldig godt og liker ikke at gutter snakker slikt om deg. Du har mer verdi enn det de viser til. Er det noen du ikke trives med eller ikke har noe lyst til å gjøre noe med så gi blaffen. Om du sårer dem så får det heller være. Du må tenke på deg selv. Jeg er glad i deg og vil ikke at du skal være ulykkelig pga de."

Dette var ord jeg brukte og de kom inni fra meg. Rart siden jeg aldri har snakket slikt til en jente før.

Men jeg vet ikke jeg. Altså jeg vet jo at gode venner tilbringer mye tid sammen men så mye som oss? Vi var sammen igår og idag skal jeg spise middag på studenhjemmet sammen med alle i gangen min. Jeg inviterte henne og hun sa ja.Hun kunne jo sagt nei eller funnet på noe hvis hun ikke ville. Så det er tydelig at hun vil være sammen med meg, det er åpenbart.

Gjest GjøvikBoy24
Skrevet

Yes, da har jeg snakket med henne og spurte rett ut om hun så på meg som venn eller noe mer. Hun har nettopp gjort slutt med typen sin og er ikke klar for noe sa hun. Men hun skulle ha meg i kikkerten. HA! Så da vet jeg det. Jeg skal ihvertfall ikke ha mer kontakt med henne. Det blir for dumt og ikkeminst tøft å se henne og vite at hun vet hva jeg tenker på. Så jeg kutter henne ut av livet mitt.

Ville egentlig ikke spørre henne om dette men det er greit så slipper jeg å tenke på om det kunne ha blitt noe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...