Gjest hjhutdhuvfcvryucvu Skrevet 18. september 2004 Skrevet 18. september 2004 ..for en lærer/ foreleser å innlede et forhold til en av sine studenter? Jeg tenker da på voksne studenter, universitet/høyskole. 0 Siter
MannMann Skrevet 18. september 2004 Skrevet 18. september 2004 Klart det er lov!! Hvis du tenker juridisk sett så finnes det ingen paragraf som kan stoppe dere. Hvis du tenker på om det er etisk korrekt, så kommer det helt an på situasjonen. Jeg synes det er helt naturlig at det av og til oppstår tenning mellom elev og lærer. Høres spennende ut! Nyt det! 0 Siter
Gjest hjhutdhuvfcvryucvu Skrevet 18. september 2004 Skrevet 18. september 2004 Klart det er lov!! Hvis du tenker juridisk sett så finnes det ingen paragraf som kan stoppe dere. Hvis du tenker på om det er etisk korrekt, så kommer det helt an på situasjonen. Jeg synes det er helt naturlig at det av og til oppstår tenning mellom elev og lærer. Høres spennende ut! Nyt det! You bet! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.