Gå til innhold

Trenger hjelp til Blue Chamber - spillet pliiiis!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommer ingen vei jeg.

Finner penn, papir, gul hylse.

"Skriver "help me" på arket

Sender hylse med papir i røret, får tilbake med dødningshodet.....og videre da??

Skrevet

Huff, måtte du minne meg på dette da;) satt oppe i halve natt med dette og har nå gitt det opp...

Det var en her som fikk det til, eller skrøyt av at de fikk det til... men noen videre løsning, nei det har vi IKKE fått:(

Si fra da om du klarer det!

Skrevet

Huff, måtte du minne meg på dette da;) satt oppe i halve natt med dette og har nå gitt det opp...

Det var en her som fikk det til, eller skrøyt av at de fikk det til... men noen videre løsning, nei det har vi IKKE fått:(

Si fra da om du klarer det!

Jada jeg skal si ifra :-)

Men det ser ikke ut til at muligheten er stor :-)

Tenk å bli så ivrig *gliser*

Skrevet

Jeg har også fått tak i en pengeseddel bak bildet på veggen. Men det tok lang tid før jeg skjønte at jeg kunne få tatt ned bildet.

Skrevet

Jeg har også fått tak i en pengeseddel bak bildet på veggen. Men det tok lang tid før jeg skjønte at jeg kunne få tatt ned bildet.

Funnet pengeseddelen, tegnet på den og :-)

Men så da, står jeg bom fast igjen.

Skrevet

Funnet pengeseddelen, tegnet på den og :-)

Men så da, står jeg bom fast igjen.

Har klikket over alt på hele rommet, sendt den ampullen eller hva det er fram og tilbake med både seddel og papir, har prøvt og feilet mange mange ganger... men neida, jeg kommer ikke videre... og hva er det med den telefonen? Skal man liksom bare trykke i vei? er det et poeng med den?

Huff var ikke dette jeg skulle gjøre idag nei;)

Skrevet

Har klikket over alt på hele rommet, sendt den ampullen eller hva det er fram og tilbake med både seddel og papir, har prøvt og feilet mange mange ganger... men neida, jeg kommer ikke videre... og hva er det med den telefonen? Skal man liksom bare trykke i vei? er det et poeng med den?

Huff var ikke dette jeg skulle gjøre idag nei;)

Man må finne telefonnummeret og ringe for å få ok, før man sender den påtegnede seddelen. Det med telefonnummeret vet jeg ikke hvordan man finner.

Skrevet

Man må finne telefonnummeret og ringe for å få ok, før man sender den påtegnede seddelen. Det med telefonnummeret vet jeg ikke hvordan man finner.

Når man har klikket over alt, og ikke finner noe nr, må man da tenke seg til det?

Hvor ble det av den som skrøyt så fælt om at de hadde klart det?

Skrevet

Men er det ingen som vet det telefonnummeret da??!

Aner ikke hvor mange kombinasjoner jeg har prøvd, 911, 110, 112, 113, og en haug vanlige.

Jeg må på butikken!!!

Skrevet

Men er det ingen som vet det telefonnummeret da??!

Aner ikke hvor mange kombinasjoner jeg har prøvd, 911, 110, 112, 113, og en haug vanlige.

Jeg må på butikken!!!

Tror det er sju siffer. Har prøvd både tlf- og faxnr til FASCO som jeg fant på hjemmesidene, men det funka heller ikke...

Si fra når noen klarer det!

Skrevet

Tror det er sju siffer. Har prøvd både tlf- og faxnr til FASCO som jeg fant på hjemmesidene, men det funka heller ikke...

Si fra når noen klarer det!

Greide det endelig...

Bruk det systemet de bruker i USA i stedet for tall på telefonen, altså bokstavene som står på tastene på mobilen f.eks.. Tast "HELP*ME". Da får du OK og kan sende pengene.

Skrevet

Leste litt i tråden nedover her. Hva slags spill er dette?

Vi venter og venter på Larry og kunne godt ha et annet spill å fordrive ventetiden med :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...